Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under oktober 2010

Av Pauline Johansson - 18 oktober 2010 17:29

Av Pauline Johansson - 18 oktober 2010 16:22

Hej! Idag gick jag till skolan, är super förkyld och har ont i öronen men hopppas det blir bättre snart. Jag har varit med jennifer konstigt va ? Nä, iaf så har jag kommit igång med mina vantar som jag stickar på sydlöjden   Det är ett par bruna lovikkavantar. Det har börjat bra så det är skönt.


Jag skulle igentligen varit på väg till SKHLM nu och köpa mig en as ballis mössa men mamma mår inge bra så det tar jag (vi) imorgon istället. Jag är glet trött, jag vet inte varför men ska nog gå och sova en stund ? (A)

Av Pauline Johansson - 16 oktober 2010 16:44

Hej, idag har vi varit ute som jag skrev i mitt förra blogginlägg. Vi har varit och shoppat mad farsan   Jag fick med mig ett par gejer hem som jag kommer lägga in bilder på i slutet av inlägget. Men ska bara "skylla ifrån mig" nej men skulle ju lägga in en video på när jag red men pappa och nina släppte bara av mig istallet och åkte och letade efter en jacka åt lilla syster. Så de var inte med och därför kom det ingen video på bloggen igår   Japp, så kan det gå. Här får ni bilder på sakerna iaf.

     

Ett par byxor från JC, as snygga på + 4 strumpor.

  

Lite häst prylar och

  

så fick man en liten shampoo flaska inne i kista.


Av Pauline Johansson - 16 oktober 2010 14:37

Hej, just nu mobilbloggar jag. Vi sitter i bilen på väg till HÖÖKs där vi ska införskaffa lite ridgejer ;)  Vi har varit på outleten i Barkarby och i kista centrum. Är klar nu måste gå hejdå !

Av Pauline Johansson - 15 oktober 2010 13:51

Hej och fölåt för min dåliga uppdatering! Jag tror jag inte skrev någonting igår? Men nu så... Igår var jag på stallet en stor del av dagen. Jag red Sean, den busen. Och så här ser han ut. Söt va ?

  

Förlåt för att jag är för lat och inte årkar vända bilden... Men halv fyra ska jag till stallet igen, får se vem jag ska rida. Men i vilket fall som helst kommer ni till 99% få se en video när jag rider, det var någon i skolan som sa att de vill se mig rida, sp jag tänkte okej varför inte lixom ?    Så det ska jag fixa pappa eller nina om hon följer med får väl filma en snutt. Vad tycker ni om det? Iaf nu är A-O veckan slut så nästa vecka är det en "vanlig" vecka. Och så är det ju idol ifag ! Jippi ! Har längetat jätte länge. Puss.

Av Pauline Johansson - 13 oktober 2010 18:24

Tror människorna att de är ensama eller !? Herregud.. Ja ni ser ju själva.

    

Seriöst

Av Pauline Johansson - 13 oktober 2010 17:00

  

Ovido - Quiz & Flashcards