Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under oktober 2010

Av Pauline Johansson - 10 oktober 2010 12:59

Hej, eller god morgon blir det nästan för mig.. Jag vaknade för ca en timme sen och har gjort mig klar. Jag nina och mamma ska till stan om tio minuter ungefär  Men ville bara kolla om ni har hört den här låten ? Lyssna en bit..

Av Pauline Johansson - 9 oktober 2010 15:14

Vi har varit i skärholmen en snabbis idag och då köpte jag ett par svarta sammetstights från bikbok 149;-   

  

Av Pauline Johansson - 9 oktober 2010 14:56

Isn't it ironic?

We ignore the ones who adore us
adore the ones that ignore us
love the ones who hurt us

& hurt the ones who love us

Av Pauline Johansson - 9 oktober 2010 10:32

hej, tänkte klaga på min dåliga uppdatering de två senaste dagarna. Jag har inte bloggat eftersom att jag inte haft på datorn. Konstigt va ? hehe. Men idag så ska vi iaf på ett "kalas". Just nu har jag tråkig. Imte så konstigt då menmen. Ska alldeles strax gå tar mig ett par mackor och ett glas juice till frukost.

Av Pauline Johansson - 6 oktober 2010 16:22

Tjena, kom precis hem efter en låång dag i skolan. När vi slutade började jag och några i klassen spela pingis många gick och även jennifer såå jag blev ensam med the boys you know. Vi spelade och så kom Emelie och golan, vi spelade lite till och så gick jag och golan hem till sammans   Händer ite ofta med trevligt var det.

Men den vanliga skolan har varit seg aa.. har typ inget mera att berätta om ? haha, puss !

Av Pauline Johansson - 4 oktober 2010 16:18

Middag hos mormor så vi hörs sen !

Av Pauline Johansson - 4 oktober 2010 08:37

Hej, har sov morgon idag! så jag passar på att blogga lite smått. Idag blir det skola, som vanligt. Jag ska nog möta Jennifer oxå, så det ska bli nice.


Igår så beställde jag ett nytt "skal" till min iphone   Jag lägger inte ut någon bild innan jag fått den men den har iallafall en massa bling bling... Det var mest en rolig grej. Men det beövs verkligen ett nytt skydd, mitt rosa jag har nu börjar bli slitet och har ett par hål (men som tur är syns de inte så mycket) haha.. Ska kika in facebook och ta mig något att äta. En nutella macka kaske ? Thihi, pussar.

Av Pauline Johansson - 3 oktober 2010 12:02

Kan man säga god morgon eller är det försent ? Min dag började med att jag satte på datorn eftersom att jag trodde jag hade gått upp först. Men när jag loggade in på skype ringde pappa upp. Vi åt frukost och sen så duschade jag. Nu gör vi oss klara för att åka och hämta ett avgasrör eller något till farsans mc.. Så ser min dag ut nu iaf vi får se senare! Puss

Ovido - Quiz & Flashcards