Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under november 2010

Av Pauline Johansson - 28 november 2010 10:16

Hej, bloggade inget igår. Orkade inte, hehe.. Kommer inte heller uppdatera nu när jag åker till london om det inte finn internetcafe.. Kommer vara borta i tre dagar    Det ska bli kul + en massa shopping *ler*. Jag har aldrig varit i London förut så det ska bli spännande. Mormor och Rebecca kommer att sova hos oss inatt till imorgon så skjutsar mamma oss på morgonen till flygplatsen innan hon börjar jobbet. Hoppas det inte händer något dåligt.. Höhö. Men det gör det inte pusspuss.  

  


  

Av Pauline Johansson - 26 november 2010 19:08

     

F L U F F O


  

Av Pauline Johansson - 26 november 2010 17:47

Hej, jag har fått till baka blogglusten, jag har aldrig sagt att jag har tappat den till er men det var ju självklart med mina fjuttiga inlägg    Haha, men tänkte bara säga att jag håller på att bli bättre (för er som inte vet har jag varit sjuk hela veckan).. Vilket är bra. Är bara så sjukt varm hela tiden.. Kan knappt sova, brinner t.o.m utan täcke. Ajaj men nu bloggar jag i vardagsrummet och hela näsan är fylld av lukten TACOS    Haha, det ska bli jätte gott, det var ett tag sen..  Vi ska få lite "gäster". Kan man säga tycker jag, hehe.. Men det blir troligtvis inga fler inlägg idag men kolla igen ikväll för säkerhetsskull, puss!


    

Av Pauline Johansson - 26 november 2010 14:14

Jennifer jag kom ihåg när du visa mig och jag hade inget att göra så varsågod !

  

  

Av Pauline Johansson - 26 november 2010 10:32

God morgon, hoppades på att det skulle bli skola idag men icke.. Jag har och hade för hög feber när jag vaknade. Tråkigt.Kommer ligga efter som f*n (jag ska ju till london mån-ons).

Jag har iaf smsat jennifer och frågat om hon kan hjälpa mig och det verkar gå bra hon måste bara veta vad som händer på söndag. Har lite små panik över skolan just nu även fast jag bara varit borta tre dagar, Jobbigt och så ska man vara borta yttligare, tummen ner asså. Så ni får hjälpa mig att hålla tummarna att jennifer inte har bokat in något på söndagen *håller tummarna (hårt)* Känn ingen press nu Jennifer. Det är fredag idag ju så hon måstre få reda på det snart ska skicka iväg ett mess och se om hon har kollat upp, känner mig ärligt talat som en tjatig gumma men men   .. Hörs om ett tah, puss så länge.


  

Av Pauline Johansson - 25 november 2010 18:24

Att man kan bli så irriterad ibland..?   


  

Av Pauline Johansson - 25 november 2010 14:13

  

Jag har inte uppdaterat idag så varsågoda:

Jag har fortfarande feber inte alls mycket men jag hostar jätte mycket.. Tråkigt nog får  jag inte rida (vi som skulle hoppa idag) Jag får inte ens följa med pappa till stallet    Så dåligt. Jag tror jag inte får rida imorgon heller men håller verkligen tummarna!


Idag:

Jag ínte gjort något alls idag, som vanligt när man är sjuk, eller. Jag sitter mest och kollar på tv.. Och eftersom det inte finns disneychannel som är ett måste när man är sjuk har det blivit att jag ist har kollat på animalplanet (vi har tydligen inte dc på den stora tv:n). Det har varit djurpoliser på tv (som hjälper vanvårdade djur) det är så hemskt när man ser hur djuren ser ut/mår ! Usch..


En bild jag har slö målat, typ så här ser jag ut.. Jag är ingen konstnär precis om den ser lite mupad ut alltså   

  



  

Av Pauline Johansson - 24 november 2010 15:03

Hellu, sitter just nu och tittar på tv som jag har gjort den större delen av den här dagen. Men det är så pisstråkigt att vara sjuk.. Haha Jag fick iaf veta en rolig sak av mamma igår innan pappa hämtade mig. Det är att vi ska "spela" laserdome på lördag som fotbollsavslutning   Men man får hoppas att man är friskare då..

Jag har aldrig "spelat/kört" det men kompisar har berättat. Här är ett par bilder från google som jag hittade:

  


     

Skapa flashcards