Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under december 2010

Av Pauline Johansson - 31 december 2010 15:16

http://paulinejohansson.bloggplatsen.se/sida-64/

<------------ (kolla första dagen på bloggen genom att klicka på länken)

Där kan du se t.ex förra årets nyårs outfitt  


Av Pauline Johansson - 31 december 2010 14:56

Hejsansvejsan alla coolingar som läser min häftiga blogg    Sitter och kolalr på ett pogram som heter vänner. Det står att det är en komedi men tycker inte alls de är kul. Ligger inte på nivå riktigt. Men, har precis varit ute på långpromenad. Är fortfarande Iskall.. Usch usch.. Att det ska vara så kallt. Vill ju ha sommar! Hihi, iaf. Idag har jag inte gjort så mycker heller (skriver det i varje inlägg, huu?) Allvarligt har inte hänt så mycket förutom att vi åkt och köpt nya ridskor och ätit lunch inne på nacka forum. Intressant va?

Tänkte väll det   Det är ju nyår idag så det är nice. Blir nog roligt. Smälla raketer älskar jag. Ni vet sånna här fjuttifjut är kul men jag föredrar lite större, ni vet pangpangare   Haha. Ska jag berätta något mer? Nej, jag sparar det till ettt annat inlägg, busigt va?

PUSS     

Av Pauline Johansson - 30 december 2010 22:35

Jag har verkligen uppdaterat dåligt den här veckan! Men jag har inte haft någon lust eller speciellt mycket tid att blogga.. Lusten kommer väll till baka. Men just nu sitter jag och kollar på en film på 3an. Den är faktist ganska bra sitter ute och kollar själv pappa och nina ligger i sängen och kollar på någon tråkig film. Men men, Ska inte dränka er i mina tråkigheter. Men måste bara fråga. Det kan bli en fråga till er iof..


HUR "SKÖTER/GÖR" DU NÄR NÅGON ÄR SÅ OTROLIGT OMOGEN OCH LÖJLIG MOT DIN BÄSTAVÄN?

Ni kan väll kommentera något kortfattat, Jag har reagerat, nomalt. eller det är iaf vad jag tror.. Bara så otroligt sårad..

 

Men jag ska sluta nu pussochhej!  

  


Av Pauline Johansson - 29 december 2010 20:56

Hej! Nu är det första chansen på hela dagen att kunna blogga. Så här ska ni få ett inlägg.


Runt ett tiden var jag och Cassandra framme i skärholmen C där vi gick omkring och väntde på att min kusin Rebecca skulle komma. När hon kom fikade vi och gick sen till Euro NAIL där jag och Rebecca bokat tid för att fixa våra naglar  Jag är jätte nöjd! Det blev jätte fint (tycker jag). Det är inte ett dugg otymplig. Men det börjar blir ömt, börar få riktigt ont. Nu tänker ni det gör väll inte ont att göra naglar? Men det finns faktist "biverkningar". I salongen gör det inte ont, det känns som massage nästan. Men ett par timmar senare börjar det bli ömmt och gör jätte ont! det börjar göra ont nu har tagit en alvedon och hoppas på att det ska gå över. Ni får kommentera och sen säga vad ni tycker om dom? Behöver lite råd. A fat nej, jag klarar mig. Men kommentera får ni göra.

  

             

  

Av Pauline Johansson - 29 december 2010 11:25

Nemen tjenare! Sitter just nu med lill kusinen julian i sängen, hihi. Han spelar på min mobil och så nu är han fast. Det finns inte så mycket annat att göra här för en 3åring kille. Så han spelar allt möjligt han, gulle!   Kommer försöka uppdatera mer sen men ska göra mitt bästa, vad ska jag skriva mer om? Äschh jag spar det till sen


Julian spelar på min mobil.

(dålig kvalite på bilden, men den e faktist tagen med webbcam)  

  

Av Pauline Johansson - 28 december 2010 19:08

 

FINA VA!?

Av Pauline Johansson - 28 december 2010 17:29

Hej och förlåt för att jag har uppdaterat så dåligt idag..  Vi har varit på språng hela dagen eller ja sen jag vaknade (kvart i tolv). Vi har varit på ikea och hämtat lill kusinen Julian    Han ska sova hos oss inatt, trevligt! Iaf å har jag "hittat" min nyårsklänning! Äntligen, cassie ahade bästellt en klänning som var för liten så då köpte jag den av henne. Btw så har jag suttit och improviserat på en nyårs-sminkning. Den blev helt oki. Men kommer inte kunna använda den eftersom att jag använde lite saker ifrån mamma (schhh!). Japp och jag kommer ju att vara med pappa på nyår så får försöka löa det på annat sätt  Någon mer somär färdig men nyårs outfitten? Kolla in min föresten. Man ser inte hela klänningen. Det var så svårt att ta kort. Men man ser en del iaf.


Här är sminkningen jag improviserade.

Och här är jag + klänningen..

     

Vad tror ni?   

  

Skapa flashcards