Pauline Johansson ❀

Direktlänk till inlägg 13 december 2010

Ung och bortskämd

Av Pauline Johansson - 13 december 2010 20:16

Är entligen hemma efter att ha varit i ishallen en evighet. Det var rätt trevligt, bara otroligt kallt. Mina fötter är typ isklossar. Sitter och kollar på ung & bortskämd btw. Haha, det är så roligt att kolla på dom. Det är typ på skansen och göra rent i olika burar och hålla i djur dom är rädda för   Sitter och garvar typ hela tiden, det ska bli spännande att få se vem som åker ut den här veckan. Är det någon mer som kollar? Riktigt kul faktist. Pogrammet går måndagar klockan åtta till nio på svt1.


jag laddar upp filmen på luciatåget imorgon eftersom att jag inte hittar sladden till datorn som jag behöver för att föra över filmen ju. Så imorgon när jag kommer hem så ska jag försöka lösa den biten. Ska iaf fortsätta att kolla på ung och bortskämd så jag hör av mig mer imorgon  


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pauline Johansson - 28 november 2012 10:50

Efter att ha velat fram och tillbaka om jag ska byta bloggportal eller inte så har jag äntligen bestämt mig! Nu har jag flyttat hela den här bloggen över till nattstad.se!  Alla arkiv, gamla, bilder osv finns på den nya vilket är grymt! Hoppas ni hän...

-

Av Pauline Johansson - 28 november 2012 10:37

Kod för att importera min blogg till Nattstad:2287391207

Av Pauline Johansson - 27 november 2012 17:40


Vilket underbart väder det har varit i Stockholm idag! Bara underbart solsken! Fast nej  Har bara varit kallt, mörkt och regnigt hela dagen.. Så tänkte att jag skulle dra till gymmet om ett litet tag för ett härligt spinning pass. Så jag glömmer v...

Av Pauline Johansson - 27 november 2012 14:52

Den här snubben alltså.. Alla covers han gör är helt otroliga!   ...

Av Pauline Johansson - 27 november 2012 13:19


Då kör vi på ett länkbyte då! Jag tycker att ni verkligen borde titta in Marias blogg! Vi gick hela grundskolan tillsammans, super söt tjej! Hennes blogg är dessutom en av de vå bloggarna jag läser själv! Klicka på bilen för att komma dit!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards