Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under december 2010

Av Pauline Johansson - 23 december 2010 14:20

Jag älskar dig !        

    

Av Pauline Johansson - 23 december 2010 12:06

Det blir ingen mer uppdatering idag men snälla hjälp till!


  

Av Pauline Johansson - 23 december 2010 10:08

Heey! Vaknade precis och jag mår skiit bra förutom min försylning men, den är lixom dan före dan. Det är julafton imorgon. Tiden går så himla fort det var lixom jul i går typ? Nej men är det ingen som känner så? BTW så vill jag säga förlåt för att jag aldrig uppdaterade igår.. Jag har inget att skylla på förutom mig själv! Men det är ju väldigt mycket just nu med julen osv, vilken inte stör mig ett dugg :P sitter fortfarande i sängen jag tror inte att någon vet att jag e vaken, busigt va? Aja puss så länge ! :*

Av Pauline Johansson - 22 december 2010 17:34

Tja tja!!

Just nu så håller pauline på att göra sig i ordning för att vi ska iväg och fira min bror som fyller 20,men han fyller imorron igentligen  Men men det finns inte så mycket att skriva igentligen utom att jag och pauline(syrra)har städat hela pappas lägenhet idag och självklart så fick vi lite chashing för det  Nu så har jag slut på ord,men glöm inte att cheka min,jennifers och paulines blogg här.Och så kan ni cheka min medans ni endå håller på,klicka här  

Av Pauline Johansson - 21 december 2010 21:08

Hej, tänkte skriva ett liten snabbis inlägg nu. Jag, Jennifer och Denina har skapat en gemensam blogg. Den heter www.Dj-Pjja.bloggplatsen.se ! Läs och följ bloggen om våra liv! Ha det bra nu så länge..


     

 

 

           KLICKA

Av Pauline Johansson - 21 december 2010 17:29

Heei! Sitter hemma nu efter heldag ute. på förmiddagen så åt vi lunch med pappa sen bowlade vi och efter det åkte vi till SKHLM   Det var kul, han lämnade oss föresten hos Jennifer på väg hem så där har vi variet ett tag. Vi var lite busiga. Jag gick ut i snön och hade helt glömmt att pappa sagt att jag skulle hålla mig innomhus   Eftersom att jag fortfarande är så himla försyld! Jobbigt inget funkar!? Tips? Iaf så har dagen varit bra, är så himla trött! Kanske är det försylningen.. Menmen bara jag är frisk till jul. Ska hoppa in i duschen och sen vänta på att ung & bortskämnd sak börja, det är ju final idag men vet typ redan vem som vinner. Är det någon mer som kollar?

  

Av Pauline Johansson - 20 december 2010 15:07

Hej! jag har inte bloggat än men nu så. Jag mår inte direkt bra idag. Jätte försyld, huvudvärk och mår asilla. Men man ska inte klaga, bara hoppas på att det går över!

Sitter iallafall och kollar på vilka och resultaten på min quiz jag har gjort! Det är 22 som har deltagit bara sen igår. (Men david det är meningen att man ska prova en gång  ) Nej men, visst är det sjukt att det är jul på fredag!? Jag måste bli frisk.. Jag vill vara sjuk på julafton, lixom. Ja inte jag iaf. Är det någon mer än jag som verkligen vill veta vad vi får i julklapp?? Spännande.

     

Av Pauline Johansson - 20 december 2010 10:44

....

Kan su inte vis en bild på dig när du var liten?

Jo det kan jag.

  

Älskar din blogg :)

Tack, tack!

 

Matilda

Vilken är din naturliga hårfärg?

Jag var blond från början, innan jag färgade håret, Men nu vet jag inte. Mörkblond kanske?

Hur gammal var du första gången du färgade ditt hår?

Jag gick i sexan, 11 år.

Vilken färg färgade du då?

Jag färgade håret brunt. Men det blev nästan svart :O

Men som tur va blev håret ljusbrunt med tiden.

 

Jennifer Auregård

Vad gillar du mest med mig? :D

jag älskar ALLT med dig!   

Hur ofta handlar du kläder? :D

Jag "shoppar" för ofta, me liike :D

Vad önskar du dig i julklapp? :D

  


VI MÅSTE TRÄFFA P********* SNAAART OKEJ!

JAA ! ;)


Anonym

Vem umgås du med i skolan?

Jag umgås med alla. Men jag är nästan jämt med Jennifer. Undantaget blir om någon är sjuk eller ledig.

   

 

Jag har svarat på nästan alla era frågor!

  

Ovido - Quiz & Flashcards