Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under december 2010

Av Pauline Johansson - 19 december 2010 20:24

Vad vet ni om mig egentligen? Läser ni min blogg ordentligt eller hur går det till?

Testa dig själv och se hur bra du känner mig. (klicka på bilden)  

skriv gärna in ditt resultat som en komentar!

 

PS: DÄR DET STÅR NAMN SKA NI SKRIVA ERT EGET NAMN

  

Av Pauline Johansson - 19 december 2010 12:21

God morgon! Jag vaknade precis och måste stressa med att göra mig iordning. Alltid känns det som!? Men men.. Jag ska iaf till skärholmen C. Mamma ska göra sina naglar och jag och nina ska nog fixa de sista julklapparna från oss. Men det var intge det utan har ni glömmt min frågestund`? Det några stycken bara som har kommenterat.. Av alla mina läsare, är det inget ni vill veta`? Passa på att fråga nu! http://paulinejohansson.bloggplatsen.se/2010/12/14/4145952-fragestund-passa-pa-att-fraga-nagot-nu/


  

Av Pauline Johansson - 18 december 2010 14:58

Hej hej, jag har sagt det förut och idag vill jag det bara ännu mer. Efter att ha varit i stan på väg hem såg jag två stycken ridande polise, gaah så fint, är det bara jag som tycker det? Kolla vad fint. Dålig bild men det får duga   

    

Av Pauline Johansson - 17 december 2010 14:51

HejHej, Sitter nu klämd i ett hörn. Det är krig hemma och då menar jag KRIG! Nina och Jenninfer slåss! Jag dör, måste verkligen akta mig. Ska jag till stallet om en halv timme. Vi ska rida cadrill idag. Så det ser jag fram emot. Mamma kommer hit snart och hämtar mig. Är riktigt trött i hela kroppen sen träningen igår. Usch säger jag bara.


Btw. Jag och Jennifer har ritat två stycken "fanbilder" för vi inte hade något att göra kolla vad fina!

 

KISSIE

Hugo och Paow.

Visst belv de fina jag och jennifer har typ suttit f1 länge.. Men det var nice. Avslutar mitt inlägg med en nice låt så här.


     

Av Pauline Johansson - 17 december 2010 10:10

Är hemma nu efter julavslutning i skolan. Jag har fått mina betyg (mina första betyg)    Det ser bra ut. Är riktigt nöjd faktist.


Äntligen jullov! Det känns lite sorligt faktist att lämna skolan i 3 veckor  Tog ett tag innan vi kom därifrån. Eftersom att vi pratade och sa hejdå till alla kompisar. Vad ska man göra om dagarna nu då!? Sitta hemma, ut vill man nog inte. Det är ju så kallt ute..   Ska iaf vara lite social mot Jennifer nu så hej då !   


Mina betyg, Dun, Dun Dun..!


  

  

Av Pauline Johansson - 16 december 2010 20:47

Hej, har ätit och ska strax ner och se resten av raobinson. Tänkte iaf berätta att det gick bra på ridningen. Jag red barbacka, kul faktist. Det var bara jag som ville. Jag tror det var någon mer men tror faktist de inte vågade fråga, höhö. Det var iaf ett tag sen sist + att sist jag gjorde det ramlade jag av men nu känns det bättre och kommer göra det så fort vi får det igen. (rida barbacka om det var någon som inte hängde med) Men tänkte bara höra av mig så att ni vet att jag lever, skämt åsido

Vet alla vad rida barbacka är? Det är isånnafall att man rider utan sadel. man har bara tränset (de som sitter i munnen på hästen)   

  

...

Av Pauline Johansson - 16 december 2010 16:16

Ni har säkert sätt att jag bytt design!?

  

  

Av Pauline Johansson - 16 december 2010 16:04

Hey! Är hemma igen efter att ha varit och bakat hemma hos Jennifer. Det vi gjorde tog 3 timmar att baka   Låång tid men det blev bra iaf. Imorgon är det ju avslutning så vi börjar kl 9:00. Ska hem till Jennifer runt åtta, vi ska göra oss "fina".. finaochfina, hehe nej men vi ska fixa till oss lite. Idag så slutade vi klockan 12, nice. Då hann vi baka i lugn och ro  Btw, pappa kommer hit om två minuter och hämtar upp mig och nina.. Denina ska också rida ida, väldigt busigt. Jaha, vad ska man mer skriva om? känndes inge bra alls. Inget toppen inlägg menmen.. ska dra nu pussar!


Det här ska jag och Jennifer bjuda på imorgon:

  

  

Ovido - Quiz & Flashcards