Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under december 2010

Av Pauline Johansson - 16 december 2010 08:05

God morgon och varsågos, det här får bli min outfitt för dagen   


  

kofta- Bikbok

tröja- JC

Linne- Zara

Jeand- Cubus

 

(hoppas det går braatt kolla bilden så har inte tid att vända den)

  

Av Pauline Johansson - 15 december 2010 13:25

Hej igen! Inlägget jag skrev skrev jag för inte alls länge sen.. Jag publicerade inlägget gick upp till skolan ändrade lite i mina vg och mvg svar (tog typ 3minuter) sen fick jag gå hem. Det var sista lektionen så jag slutade 13:05 väldigt skönt ska jag säga!    Just nu har jag inget speciellt att göra, blir nog läsa lite bloggar tror jag sen får vi väl se. Kommer hem gäster till oss senare på eftermiddagen vi ska julpyssla. Mysigt! Det blir även något smarrigt att äta också. Hihi känns som om jag tar upp "mat" i varje inlägg jag skriver, busigt. Btw så sitter jag med saga på magen och bloggar. Lite svårt är det, men det gör inget. En bild på mig och min  älskling!  

                       

  

Av Pauline Johansson - 15 december 2010 12:42

Hej, sitter hemma eftersom jag har haft en jätte lång rast idag.. Jag har iaf gjort en plan på min vecka. Tänkte visa den här på bloggen. Men först så ska jag bäretta om min dag en så länge. Jag har haft slappa lektioner och så var det jul lunch i skolan. själv tycker jag att jullunchen har varit bättre andra år, det var lite, köttbullar, prinskorv, sill, ägg, julskinka såklart och jansons i´ngen höjdare men nu så måste jag gå. OJ vad klockan har gått fort! Puss!

     

Av Pauline Johansson - 15 december 2010 07:49

God mmorgon! Visst var det ett tag sen jag la ut "dagens outfitt"? Det känns som väldigt länge sen så jag börjar dagen med att ladda upp en   

  

Kofta från bikbok

mina nya tights från lindex

strumpor från H&M

tröja från bikbok

  

Av Pauline Johansson - 14 december 2010 20:47

Hejhej. Jag mamma och nina har varit i skärholmen. Haha, vi åkte typ sist av alla. Kl var tjugo över åtta när vi åkte därifrån. Men jag köpte iaf.. Nej, mamma köpte iaf de här sakerna till mig  Fint va?

Tightsen kommer från lindex och kostar 199;-

"koftan" kommer från H&M och kostar 399;-

Och sen sist men inte minst mössan som jag älskar.

Den kommer ifrån johnells och kostar *** ;-

  

Av Pauline Johansson - 14 december 2010 17:19

Hej igen! Jag provade att lägg in videon jag tjatar om hela tiden till datorn igen och den här gången funkade det. Bra va? Så här kan ni kolla på ett kallt luciatåg   Btw så blev videon jag skulle göra med jennifer inte direkt lyckad den var bra men jag skulle behöva klippa bort vissa delar men det får va. se bilden under videoklippet. Det ser jätte kul ut när man pratar.


Kan ni gissa vem som är jag ?        

Av Pauline Johansson - 14 december 2010 14:12

Hej är hemma från skolan nu och har jennifer med mig. Vi ska göra lite roliga filmer någon kanske hamnar här. Men på tal om ladda upp filmer på bloggen går det inte att få över lucia videon. Min dator hittar inte mobilen. Typiskt va!? Men nu ska jag och jennifer "jobba"   

Skapa flashcards