Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under december 2010

Av Pauline Johansson - 9 december 2010 16:07

Hej, vill bara förvarna att det inte kommer bli så mycket bloggande den här veckan eftersom att jag har glömt min datasladd hemma, min dator har inget batteri, så jag får låna pappas när han inte använder sin.. Men nina som är hemma hos mamma nu och som kommer ikväll vägrar att ta med dig den!? Elakt!   Jaha, ska försöka att blogga från mobil då och då. Ska ju inte lämna er utan uppdatering    Iaf..


Dagen i skolan har varit bra, jag har haft ett matte prov.. Det gick okej. Ska göra andra delen imorgon. Får se hur det här slutar. Betygen sätts ju imorgon. Är inte speciellt nervös faktist. Jag vet ju att jag är godkännd i alla ämnen   Ska strax ner till Felino och köpa hem mat. Det blir nog en sallad för min del, sedan får vi se vad resten ska ha. Ska dra och handla nu, puss   

 

Av Pauline Johansson - 8 december 2010 19:16

Hej, jag har precis ätit och diskat och har precis fått veta att min kväll inte kommer se ut som jag tänkt mig.. Det bli antingen akuten elelr hem till mamma. Pappa skulle bära ner vårat nya kylskåp och får värsta ryggskotten   Så just nu har jag ingen aning hur det här kommer bli men men.. Ska ladda ner lite låtar och så får jag se om jag hinner blogga mer ikväll, puss  


  

Av Pauline Johansson - 7 december 2010 19:04

Tjena, sitter just nu i soffan och kollar på two and a half men . Roligt    Ska snart hoppa in i duschen och sedan blir det halv åtta hos mig. Tråkigt att inte ha något att berätta.

Det här blev ett jättekort inlägg men så blir det om man.. inte orkar/har något att berätta ?

Puss   


  

Av Pauline Johansson - 6 december 2010 16:33

Hejhej, dåligt av mig att lämna er utan någon uppdatering.. Men aja, skolan började som vanligt idag efter helgen. Jag mötte upp jennifer innan vi började i morse. Hade ju sovmorgon så det var skönt. Min skoldag annars har varit bra, jättebra som alltid! Höhö..


Tänkte bara säga att: Jag försökte blogga igår men det blev hel knas med mobilen precis då jag skulle publicera -.- Och´att jag inte kan lägga in smileys eller bilder när jag bloggar från mobilen och därför har de senaste inläggen inte någon "singnatur" efter. Så det är en nackdel med att blogga från mobilen men annars äre ju bra   

ska äta nu så jag bloggar mer ikväll får vi hoppas, puss   


  

Av Pauline Johansson - 4 december 2010 18:22

Hejhej! Just nu sitter jag i en idrottshall i tumba. Inte speciellt kul att titta på värdelösa vuxna och barn som försöker gradera sig men.. Snart börjar de bättre att gradera sig. Hehe, jag har iaf varit med pappa på språng och köpt skydd till min mobil :) det blev ett rosa/lila skydd. Snyggt. Okej som ni kanske märker bloggar jag just nu för att förkorta tiden här i hallen. Så nu ska jag ska jag sluta dränka er i mina tråkigheter puss!

Av Pauline Johansson - 4 december 2010 13:05

Hejsan! Bloggar nu för att sedan kommer jag inte blogga eller jo.. kanske från min älskade mobil, hehe   


Idag har jag ätit fukost och plattat håret, intressant va? Haha nej men jag har alltså inte gjort något speciellt. väntar på att pappa ska komma och hämta mig. Vi ska till media market och köpa olika skydd till min telefon. Få se vad vi hittar läger självklart upp det på bloggen idag eller imorgon.


Nina är iaf på karate läger. Hon ska gradera sig upp till ett ännu högre bälte..  Så dit ska vi senare i eftermiddag. Har jag berättat att vi ska sova hos david och vanessa? Det ska bli kul. Men nu ska jag fortsätta att ta det lungt och titta på london bilderna jag tagit.. Kanske slänger upp någon bild. Vad tror ni om det? Hehe, puss så länge!

Av Pauline Johansson - 3 december 2010 18:45

Hej, tänkte blogga lite. Idag har min dag varit normal rolig, kall..

Jag, jennifer och Nikki har iaf en idé ! Det är att jag kommer att lägga ut en video (video-show) på min blogg, varje onsdag som jag skulle säga, vad tycker ni om iden? Här får ni ett smakprov på vad som kommer hända fram över. Tycker det är en kulig ide, hehe. Varsågoda!

Ovido - Quiz & Flashcards