Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under januari 2011

Av Pauline Johansson - 30 januari 2011 16:25

Hallå! Nu är vi hemma efter en dag med massa skidåkning  

Min fötter är helt ömma! Ja, usch alltså. Diss för ömma fötter! Hehe.

Btw;

I natt åkte all luft ur min luftmadrass ut så sov på golvet i stort sätt hela natten, AJ   Men nu är Marika och pappa ute på jakt efter nya, Veras var oxå utan luft. Så hoppas vi sover bättre inatt. Ja det var nog det. Sitter i mina underställ och väntar på att duschen ska bli ledig. Sen blir det potatisgratäng med lövbiff   Mums (!!).

 

Här är en bild på nina när hon står på ett "gupp" inne i funparken!

  


  

Av Pauline Johansson - 29 januari 2011 13:48

     

Av Pauline Johansson - 29 januari 2011 10:25

Hej! Sitter och små packar det sista. Ska ju åka iväg till sälen för att åka skidor! Ska bli kul. Sextimmar i bil med stopp för middag. Men kommer att ha datorn som blogga kommer jag säkert göra. Sen har jag en massa låtar på min spotify också   Men kommer göra lite små inlägg så där. Men allaihoppa kommer var tidsintällda på sittsätt. Men, nu måste jag packa innan pappa blir galen, haha. Puss!


Av Pauline Johansson - 27 januari 2011 19:33

Hej, Idag har man hunnit med massor. En bra dag.  Har precis kommit hem. Jag har varit och ridit. Efter den åt jag donken med mamma och nina sen åkte vi snabbt till skärholmen och jag köpte en halsduk. Ja min dag kortfattat iaf. Men hoppas eran dag har varit lika bra som min, puss!

  

        

    

Av Pauline Johansson - 26 januari 2011 20:12

Vad tror ni? Jag hoppas att det är någon av de längst ner. Den vita kanske (den vita längst ner)? Snyggast design i vilket fall som helst !   

  

Av Pauline Johansson - 26 januari 2011 19:26

HALLOJSAN! Ni anar inte hur fräsch jag känner mig om mina händer nu!? Skit nöjd iallafall, eller ja förutom ett finger. Men det är ingen annan som märker det. Idag så följde iallafall Jennifer med mig till  "nagel-salongen" i skärholmen. Efter det så lämnade vi henne på dansen och vi åkte hem och åt en dunder god middag! Verkligen gott. Mer än den har jag inte att bertätta. Men här är iaf en bild på mina naglar/hand nu   

    

Av Pauline Johansson - 26 januari 2011 15:55

TJENA! om ett par minuter blir det skärholmen och nya naglar.  Har alla nagalar på en hand och en på den andra! FULT FULT FULT! Men bloggar mernär jag kommer hem, ciao  


Just nu:

Jennifer- Fett goda vad har köpt dom här.

Jag - Fick dom

jennifer. *ASG ASG ASG*!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jag- öhm? va!? *haha*

Jennifer- FITTAN!!?

jag- JAG FICK DOM ! , hahahahaha :))

                         

Av Pauline Johansson - 25 januari 2011 15:30

Hejsan! Sitter nu och kollar på mina snuskiga Händer. Jag har sagt snart en vecka att jag skulle fixa dom men, nej. Hade en tid idag kl 16 men vi fick "förhinder" och därför bokade vi om en tid till 16:30 imorgon istället. Jag har tappat tre naglar nu, usch! Äkligt. Men Har haft de sen nyår, två dagar innan nyår då..

  

Den här veckan har vi "halv åtta hos mig" tema. Så igår lagade jag;

Som förrätt hade jag hemma lagad champinjon soppa. Varmrätten var stindbergs biff men potatis. Och efterrätten var panacotta med bärsås! Jag tyckte det var helt ok faktist och mamma och nina sa ummm hela tiden, bra eller dåligt? Så idag är det mammas tur. Undra vad hon severar? Kanske laddar upp ett kort senare.  


  



Skapa flashcards