Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under januari 2011

Av Pauline Johansson - 23 januari 2011 12:03

Tjenare! Har precis packat klart mina grejar så kan ta det lungt ett tag. Men nu behövs det verkligen fixas nya naglar! Jag tappa en till när jag drog i en dragkjedaja men all min kraft typ.. och båda jag har tappat har jag tappart brevis varandra. Suck. Men det är inte konstigt att att jag tappar dom nu har haft som 3,5 vecka. Höhö. Tänkte iaf lägga uppe en bild på min mjukis- outfitt.

  

Av Pauline Johansson - 23 januari 2011 10:17

Hej, sitter juust nu och bara gör ingenting, förrutom att blogga såklart! Men igår blev det inte nya nagalar, buhu  Dom tog inte i mot mig eftesom vi kom en timme innan de stängde, klantigt. Så jag får åka med mamma veckan som kommer. Jag har ju tappat en nagel och så, usch.. Men nu ska jag ta mig något att äta sen får vi se vad som händer.

 

Företsen, vad tycker ni (som bor i Salem) om att de ska öppna en sushi bar i centrum? Jag tycker det ska bli nice. Eftersom att jag älskar sushi och bor när så är det nästan parfekt. Vi får hoppas det är bra sushi, vi vill inte ha någon jevla junk inte. Men det börjar se fint ut när man kollar utifrån. De bygger ju och så men färgerna och sånt.

Sushi song   

  

Av Pauline Johansson - 22 januari 2011 12:32

Hej! Har precis gjort mig klar och ska till skärholmen och fixa mina naglar    De ser hemska ut! JGa har ju t.om tappat en nagel på högra handen. Typiskt men de höll rätt länge ändå, hu? Jag har knappt något med batteri på min dator så jag måts skriva klart inlkägget snabbt. Men jag laddar den och skriver mer när jag kommer hem   

Av Pauline Johansson - 21 januari 2011 19:18

Hej igen! Ni märker att jag försöker få igång mitt skrivande va?

 Men det bli inga mer inlägg idag. Ska dusch och sen kolla på Let't Dance.  Så det är det jag ska gör resten av kväll, Ciao!

Av Pauline Johansson - 21 januari 2011 17:48

OH- Truck! 

Hej Min uppdatering har inte varit bra alls! Inte konstigt eftersom jag har haft en del plugg att göra. Jag har iof inte ens satt på datorn på två dagar. Men nu är jag hemma och har precis varit och ridit. Det gick okej. Förrutom att jag var jätte hungrig! Jag vet att ma ska äta "regelbundet" men idag har jag inte ätit alls. Stressig morgon, FÖR STRESSIG morgon! Soppa till lunch och så bli det falukorv och makaroner nu.

   

Usch vad gott *mums*. Är skit hungrig. Skulle i stort sätt äta vad som helst!? Buhu men nu står pappa iaf och steker på falukorven  Tänkte fråga en sak; Brukar ni äta något speciellt varje fredag? Vi brukar äta tacos eller pizza men idag blev det ett undantag. Jag tycker det är mysigt att veta att det blir för mat varje fredag. Det blir som en "mys-rätt" inte sant, hehe. Men nu ska jag sätta mig vid bordet. Denina och pappa dukar och jag vill ju inte bli utan mat så puss!

Av Pauline Johansson - 18 januari 2011 20:41

Ska hoppa in i duschen och sen blir det nog sova för Pauline. Är verkligen as trött. Har inte sovit så bra inatt. Så fort jag vänder mig när jag sover sätter min säng på lampan *suck* så idag har jag sovit med en lapma tänd.. Hehe, men godnatt får jag ta och säga.

Av Pauline Johansson - 18 januari 2011 18:27

Hej, men gud vad statestiken går ner när jag inte bloggar!? Och jag vet att jag inte har skrivit något på sistone. Men har inte haft någon lust alls. Så jag kännde att det inte var fören nu den kom till baka. Så ja. Ska kanske bäretta om min dag.

 

Idag: Så åkte vi skridskor på idrotten det var faktist inte speciellt roligt.  Vi typ gjorde ingenting alls. Eller jo kvarten innan vi slutade. Så det var en FET DISS. Hoppas det blir roligare nästa tistag. Annars var det en "vanligt tisdag". Dvs lektioner efter schema samma raster, ja typ det. Jennifer följde med mig hem efter skolan. Vi bakade maränger. Och sen kom pappa hem. 


Aa det var typ det skriver ett till inlägg alldeles strax.

PS. kommer sluta med mina "singnaturer" för det är jättejobbigt att fixa dit de efter varendna inlägg *lat*

  

Den här låten dunkas btw på min spoify. Den bli bättre och bättre desto mer man lyssnar på den   

Av Pauline Johansson - 16 januari 2011 11:46

    

Ovido - Quiz & Flashcards