Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under januari 2011

Av Pauline Johansson - 3 januari 2011 14:42

Hallå där! Har varit hos tandlänkaren idag, buhu.. Inte alls kul och så fick man en ny tid! Usch så äckligt.. Tycker inte om tandläkaren. Och jag vet att jag inte är ensam om det precis. Men efter det passade vi på att äta på det nya kina stället i C (Salems C). Det harer jag gjort idsag och vad jag ska göra sen har jag ingen aning om, sitta och slappa. Låter skönt men jag vet inte? Jag har ju gjort det nu senaste veckan. Det är ju8 uen orsak till att jag inte har bloggat också. Iaf så sitter jag och kollar extrem home makeover på 3an. Det är rätt rolígt att kolla på faktist. Minerna när familjen kommer tillbaka är så roliga, hgelt chokade lixom    Det är det jag har att berätta nu, kommer troligtvis publicera ett inlägg till senare, puss

  

  

Av Pauline Johansson - 3 januari 2011 13:18

Hejhej! Sitter just nu hos tandläkaren, buhu :( tycker det är skit obehagligt.. Hade tid klockan 20 över 1 men ändå sitter jag fortfarande och väntar. Ahap är nörvös även fast jag vet Att de bara ska kolla. De pillar ju och "sliter" :/ nej nu kommer tandläkaren ! :((

Av Pauline Johansson - 2 januari 2011 13:09

Jahap, när jag ska börja blogg på datorn lägger internet av.. Men idag så ska vi på bio och så ska jag och Nina rida lite :) vi ska få en privatlektion. Så på det sättet kommer min dag att se ut ;) vi ska BTW kolla på Narnia, den värkar väldigt bra men vi får se :p ska försöka att blogga mer. Och om jag inte har till gång till någon dator så ska jag blogga från mobilen då och då, låter det som en bra idea. Kanske? Jag ska försöka. Göra mitt nästa och jag tänker börja från och med nu. Men det finns en nackdel bär man ska blogga från mobilen. Man kan inte lägga in smilisar om man inte gör dom själv. Man kan inte heller lägga kn bilder bär man bloggar från mobilen om man inte mms-bloggar vilket kostar pengar :/ men ni får klas er med bara text då och då.. Puss <3

Av Pauline Johansson - 1 januari 2011 16:46

Mitt första inlägg 2011, 01 01 2011  

Jag har inget att skylla på men uppdateringen blir alltid bättre när man går i skolan när det händer nya saker varje dag. Hela tiden.  Men iaf så var det nyår igår. Hade ni det bra? Jag var hemma hon frarbro'n min. Där var det lite folk. Jag var ganska trött med det slutade okej. Jag filmade nyårs-karamellerna men videon vill inte över till datorn, typiskt! Det bvar coolt lyste upp himelen typ. Det kommer ju så många på en gång! Härftigt. Men bloggar mer när jag hasr något att berätta   


Ovido - Quiz & Flashcards