Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under februari 2011

Av Pauline Johansson - 23 februari 2011 19:54

   TRÅKAR,    HJÄLP    MIG !?

  

Tjena mannen! haha skojja men är på finfint humör, Utöver min huvudvärk och det förklarar ju mina glasögon. Hehe, det var länge sen ni såg mig i dom eller hur? Ja, jag har dom bara när jag läser eller sitter vid datorn. men iaf har typ inte gjort ett piss eller jo. Jag har knar*at ett spel på datorn (förklaringen till den dåliga uppdateringen). Ska välja kläder tills imorgon och se sätta mig framför tv;N och kolla på något underhållande..

Av Pauline Johansson - 23 februari 2011 14:24

Hejhej! Inlägget får börja med en dagens outfit.

  

Jag har på mig Ett par svarta "Wannabe" finbyxor från zara med en slapptröja fårginatricot. Har också en tröja/kofta från vila på mig   


Och nu till inlägget. Kom hem precis efter att ha skrivit ett prov *pustar*. Det var lagom svart tycker jag, hehe. Är (tror jag iaf) 100% godkänd. Annars har det varit nice. Nu ska jag kolla i hm katalogen som låg i brevlådan när jag kom hem sen bli det väl bloggläsar-time? Ja, bloggar mer, Adios !

Av Pauline Johansson - 22 februari 2011 20:39

Hej precis som jag hade tänkt gick jag ut idag med emelie och Gola och gud vad jag har skrattat. Vi satt och körde wii. Mario cart och drack en varsi te, mysigt.. Ja Lite galet så där åt jag en big Mac på väg till Unkan, haha fetto   Mer vet jag inte vad jag ska sakriva. Måste snabba mig ner till duschen innan syrran ska duscha. Hehe. Ïmorgohn kommer jag nog lägga lägga ut en dagens outfit + facelook. Hihi, men måste fråga om det är någon mer som bestämmer vad ni ska ha på er dagen/kvällen innan? Jag gör det men ingen annan. Eller ja iaf inte de flesta jag känner. Det kan bli ett "dagens- tips" till er tjejer eller jag killar också iof..


TIPS;

Prova, att bestämma vad ni ska ha på er dagen/kvällen innan ni går till skolan/jobbet. Det är jätteskönt så slipper man få "kläd-ångest" på morgonen innan skolan/jobbet börjar   


GOD NATT   

Av Pauline Johansson - 22 februari 2011 17:00

Halloj! Jag är värsta smartisen ju! Jag var hungrig och så fanns det bröd och en toast maskin framme så jag gör en toast   Och eftersom att jag är för lat så orkade jag inte ta fram osten + mskinkan så jag brer nutella på och gör en "nutella macka" á la Pauline, haha as gott  Fräsch bild va?

  

<3

Av Pauline Johansson - 22 februari 2011 14:04

HejHopp! Kom precis hem. Har varit en soft dag inga jobbiga lektioner.   ? Haha, nej  men skönt och sen blir det nog gå ut om jag mamma och nina inte ska till skärholmen. Ja, sen så har det väll varit bra, förrutom att jag tycker att jennifer ska komma till baka kommer inte få träffa henne på 2 veckor,   Men jag överlever som tur är..


Av Pauline Johansson - 21 februari 2011 19:00

Hej igen! Är klar med min lilla lista jag la ut förut. Hihi, jag är helt färdig   

  

Av Pauline Johansson - 21 februari 2011 16:43

Hej hopp gummi sn*pp! Idag har det varit en crazy dag. Intre som den brukar eftersom att Jennifer är ledig.. Men jag har haft det gött ändå   Har en massa saker jag måste göra också. Har gjort en lista faktist,haha kolla -->

  • Blogga
  • Fixa iordning min "tröjj-låda"
  • Ta bort mitt nagelack från naglarna (tro mig det tar tid nagelacket sitter stenhårt)
  • Fila ner lite
  • Måla ny färg

Bra lista va? Aa borde göra sånna lite oftare. Hihi   Men nu måste jag sätta igång så skriver när jag är färdig, P U S S   

Av Pauline Johansson - 20 februari 2011 20:43

..Men först duscha! Sitter och bloggar med min sköna "Morgonrock". Den är jätteskön det är typ flis matrial. Hihi. Japp, är det någon mer som ska  kolla på big brother föresten? Haha det är så roligt att kolla på sådana pogram   


Jag just nu (IGNORERA MITT FACE) (!)

  

Skapa flashcards