Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under februari 2011

Av Pauline Johansson - 20 februari 2011 17:16

Hemma igen efter att åkt framm och till baka till en tävling.. Ja vi skulle ju åka och kolla på vanessa som tävlade i haninge men de flyttade "tillbvaka" tiden så hon började en halvtimme tidigare än vad hon skulle. Så vi missade henne, suck  Men men dom är iaf på väg hit. Dom ska äta här eller nja fika. Så nu måste jag hjälpa mamma med maten, ciao!

Av Pauline Johansson - 20 februari 2011 14:51

Vi ska strax åka för att kolla på när vanessa tävlar. Det kommer nog gå skit bra. Som alltid då   


Idag har jag inte gjort något speciellt, eller jo jag har betalat en grej på internet jag budat på! Hoppas den kommer snart längtar. Den är jätte fin. Sen så vill jag ju också att min bekini ska komma men den kommer i april.. Jaja den som väntar på något gått väntar aldrig för länge, inte sant? Nu ska jag värma en bulle och sen så åker vi, hihi (fetto)   Tog den här bilden ifrånh hennes blogg. Det är hon som åket *blink* Läs hennes blogg HÄR.

  

Av Pauline Johansson - 20 februari 2011 12:19

Hejhej! Ska alldeles strax packa eftersom vi ska vara hos mamma klockan ett. Sen tror jag att vi ska kolla på nör vanessa tävlar. Ska bli roligt. Sen blir det väl att vara hemma som alltid på söndagar? Ska sluta tråka er och skriver när jag har något att berätta, Puss   

Av Pauline Johansson - 19 februari 2011 20:22

Borta bra men hemma bäst? Ja, kom precis hem. Varit ute sen halv ett. Vi har varit ute och åkt och kollat på bio. Gullivers resor såg vi. Den var helt ok, filmen asså   Men är Helt slut, men nu melodifestivalen! Vem håller ni på Eric Saade eller kanske Sara? Jag vet inte vem jag håller på. Jag får de när alla har sjungt klart. Men nu ska jag fortsätta att kolla på melodifestivalen, Puss  och kram    

Av Pauline Johansson - 19 februari 2011 12:20

Hej! Lite smått irriterad nu, skrev ett ett inlägg och när jag ska läågga in en bild dör datorn! åhh,   Men, men. Idag är det iaf lördag. Och vi fick sovmorgon idag, nice. Behövdes. Men nu ska vi iväg och.. ? Ja vi ska åka runt till sex tiden. Vi ska på biio, gullivers resor ska vi se. P U S S !


 Jag för en liten stund sen

  

Av Pauline Johansson - 18 februari 2011 18:13

Hej! Hemma nu, och vad fint det var när vi kom hem! Nina hade städat och gjort iordning. Hon hade också gjort en hemma gjord pizza. Nice, huu?  


Idag var det som vanligt i skolan. Alla var som vanligt trötta (fredags-trötta). Nu är det helg och sen en vecka kvar i skolan. Sedan sportlov! Skönt det ska bli, men tönten Jennifer är ledig nästa vecka så hennes sportlov börjar redan idag! ORÄTTVIST    Vad ska jag göra nästa vecka när hon inte är i skolan då? Jahapp, iof så var ju jag också ledig en vecka för inte så länge sen. Kommer ni ihåg var ju och åkte skidor. Men ska duscha nu, P U S S   

Av Pauline Johansson - 18 februari 2011 07:30

God morgon snyggingar, har ni sovit gott? Det har jag och jag är suoer pigg och därför hinner jag skriva ett inlägg nu på morgonen, bra va?  Ska egentligen borsta nötterna nu men jag skriver klart inlägget snabbt så hinner jag. Måste hemmifrån tjugo i för att hinna med bussen. Men tur at  jag bloggar nu eftersom att ni int kommer få  ett nytt inlägg förns sent ikväll. KOmmer hem runt fem sen ska det duschas och ätas. Så ni får nästa inlägg runt 7  tiden. P U S S   

Av Pauline Johansson - 17 februari 2011 20:10

  

Ovido - Quiz & Flashcards