Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under februari 2011

Av Pauline Johansson - 17 februari 2011 15:42

  

Dag 1-

En bild på mig som liten

Dag 2-

En bild som beskriver min dag

Dag 3-

En bild på något jag ätit under dagen

Dag 4-

En bild på min bästavänn

Dag 5-

En bild på något jag följer dagligenDag 6-

En bild på ett syskon

Dag 7-

En bild på min skola

Dag 8-


En bild på min outfitt

Dag 9-

En bild på något i ditt hem som du gillar

Dag 10-

En bild på dagens facelook

Av Pauline Johansson - 17 februari 2011 15:37

Hej! Idag börjar inte jag med "10 dagar" för att min dator inte vill fixa över bilden på datorn. Så den kommer senare. Iaf så ska jag stax byta om till ridkläder. Jag ska ju rida idag^^ Det  är det ä så länge. Ni får klara ere med den här lilla updaten så läge   

Av Pauline Johansson - 16 februari 2011 18:48

Hej, ko precis hem eller ja. Jag kom hem precis för en halv timme. Jag pappa och nina har varit ute och gått. Fy vad jobbigt. 1h och 10min, och mer en hälften var inte pogat. Tro mig det var jobbigt. Så det blir duschen för mig och sen blir det halv åtta hos mig. Den här veckan är det gay- vecka   Så jag får äta upp min fruktsallad om jag ska hinna duscha den tiden som jag vill. Dvs länge.. , hihi   

Av Pauline Johansson - 16 februari 2011 15:33

Nemen tjenare snyggingar! SItter och har inget att göra.. Tråkigt men det luktar iallafall gott. Random girl, eller? Nej men jag har jätte tråkigt. Har ni något tips på vad man ska göra när man har tråkigt? Behövs kris just nu (!) Ps. Ser ni att allt är rosa?  

  


Av Pauline Johansson - 16 februari 2011 15:02

SOffan, såklart   

  

Dag 1-

En bild på mig som liten

Dag 2-

En bild som beskriver min dag

Dag 3-

En bild på något jag ätit under dagen

Dag 4-

En bild på min bästavänn

Dag 5-

En bild på något jag följer dagligenDag 6-

En bild på ett syskon

Dag 7-

En bild på min skola

Dag 8-


En bild på min outfitt

Dag 9-

En bild på något i ditt hem som du gillar

Dag 10-

En bild på dagens facelook

Av Pauline Johansson - 15 februari 2011 21:16

Sitter och kollar på sommar i sverige på 3:an och fan vad jag garvar. Haha. Dom är verkligen roliga. Dålig humor om någon undrar  Ska stax ta mig en dusch, fräscht   

Sen blir det sova för mig. Svin trött, som alltid alltså.. Hehe. Så jag säger god natt nu.

  

Av Pauline Johansson - 15 februari 2011 18:39

Okej, Hej! Mitt ja första inlägg för dagen. Sitter och läser bloggar och kommer på att jag kanske ska uppdatera på min egna också, höhö  Sitter försten och jobbar på en ny header till bloggen men måste bara hitta två bilder jag vill använda. Sen så får vi väll se. Kommer iaf lägga upp den på en annan "reserv blogg" som jag har när jag ska prova olika designer.

 

Idag har jagf varit med jennifer hela dagen. Vi har väll softat för det mesta. Kollat på tv osv, nice. Japp, hon gicck precis precis nu. Pappa skjutsade hem henne eftersom att han ändå skulle till gymmet. Bra va? Hehe..  Men det var det avslutar inlägget med en låt. Katy Perry - "Not Like the Movies"



Av Pauline Johansson - 15 februari 2011 14:37

Dag 1-

En bild på mig som liten

Dag 2-

En bild som beskriver min dag

Dag 3-

En bild på något jag ätit under dagen

Dag 4-

En bild på min bästavänn

Dag 5-

En bild på något jag följer dagligen

Dag 6-

En bild på ett syskon

Dag 7-

En bild på min skola

Dag 8-

En bild på min outfit

Dag 9-

En bild på något i ditt hem som du gillar

Dag 10-

En bild på dagens facelook


Skapa flashcards