Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under februari 2011

Av Pauline Johansson - 14 februari 2011 20:01

Hej gullungar! Kom precis hem. Har varit och käkat och kollat på bio. Vi såg Trassel. Jag tykte den var jättebra. Spännande, rolig och sorlig. Allt i ett. Haha..


Jag fick med mig mina vantar idag! Äntligen. Jag tog en bild på dem men det ser inte alls ut som de gör i irl. Men men man ser ju ändå? Lr?

  

Av Pauline Johansson - 14 februari 2011 16:41

  

(Man ser inte jätte mkt eftersom snöbergen är i vägen men aja)

Dag 1-

En bild på mig som liten

Dag 2-

En bild som beskriver min dag

Dag 3-

En bild på något jag ätit under dagen

Dag 4-

En bild på min bästavänn

Dag 5-

En bild på något jag följer dagligenDag 6-

En bild på ett syskon

Dag 7-

En bild på min skola

Dag 8-

En bild på min outfitt

Dag 9-

En bild på något i ditt hem som du gillar

Dag 10-

En bild på dagens facelook


PS, Bloggar mer när jag kommer hem

Av Pauline Johansson - 13 februari 2011 19:28

Glöm inte att kolla på solsidan ikväll!   

Av Pauline Johansson - 13 februari 2011 18:03

Hej! Sitter hemma hos pappa nu. Ny vecka ni vet. Men idag har det varit en bra dag, är på bra humör och allt är gött. Jag var ute en sväng med mamma och nina (en låång "sväng"). Vi åkte till heron city och åt på pizza hut. As goda pizzor där. Hihi sen kollad vi runt och åkte hem. Det är typ det jag har gjort, idag.


Kollar  på ett pogramm som heter sher genius på kanal fem. Ganska bra faktist handlar om styling och modevinsningar och sånt, hehe är man tjej så är man   

  

..

Av Pauline Johansson - 13 februari 2011 13:17

Har precis fixat mig och ska snart ut med mamma och nina. Jag tror det bli lunch också. Men skriver mer sen, CU   

Av Pauline Johansson - 13 februari 2011 10:49

  

Dag 1-

En bild på mig som liten

Dag 2-

En bild som beskriver min dag

Dag 3-

En bild på något jag ätit under dagen

Dag 4-

En bild på min bästavänn

Dag 5-

En bild på något jag följer dagligen

Dag 6-

En bild på ett syskon

Dag 7-

En bild på min skola

Dag 8-

En bild på min outfitt

Dag 9-

En bild på något i ditt hem som du gillar

Dag 10-

En bild på dagens facelook


Av Pauline Johansson - 13 februari 2011 10:34

Hej! Det blev inget bloggande när vi kom hem igår kväll, det blev lixom melodifestivalen på en gång, jag kommer inte ens ihåg att pogrammet hade pauser? Så där har ni förklaringen. Ska starx klä på mig lite och gå upp till idrottshallen för att prova lite overaller. Jag ska inte träna eftersom att det inte går, buhu, har inte tränat på typ två terminer snart (!)  Men när jag kommer hem igen blir det packa och sen till miiddagen ska jag och nina hem till pappa.. Det är inget mer om min dag men vi får de vart tiden tar oss, inte sant?


Jag hoppas verkligen att mina vantar jag har stickat på syslöjden i flera månader blir klara imorgon. Blir dom de (det bode dom bli) lägger jag ut en bild på bloggen också   


En bild på cassandra när hon blåste ut ljusen på tårtan igår

  

Av Pauline Johansson - 12 februari 2011 16:02

Hej. Måste blogga snabbt nu annars bli ni utan uppdatering- Så jag kom precis hem efter varit och sprungit runt på stan. Åkte dit med jennifer och co. Hon skulle ta håol i navlen, det gjorde hon också. Sen hämtade mamma mig och vi små shoppade lite  Jag köpte iaf det här + lite smått och gott jag inte orkar (så lat som jag e) ta ett till kort och lägga ut på bloggen. Men uppdaterar mer när jag kommer hem. (ska iväg på 8års kalas) Puss  

Btw så Köpte jag t-shirten på H&M för enast 99 kronor, billigt va?

Ovido - Quiz & Flashcards