Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under februari 2011

Av Pauline Johansson - 12 februari 2011 10:19

  

Dag 1-

En bild på mig som liten

Dag 2-

En bild som beskriver min dag

Dag 3-

En bild på något jag ätit under dagen

Dag 4-

En bild på min bästavänn

Dag 5-

En bild på något jag följer dagligen

Dag 6-

En bild på ett syskon

Dag 7-


En bild på min skola

Dag 8-

En bild på min outfitt En bild på något i ditt hem som du gillar

En bild på dagens facelook



Dag 9-

Dag 10-

Av Pauline Johansson - 11 februari 2011 18:48

Hej! Dålig uppdatering eftersom jag inte varit hemma sen sex tiden ungefär. Men iaf  

min dag; Skolan som  vanligt och det var gränsfall på om jag ens kom fram till skolan. Det blåste så himla mycket, snöade och det var verkligen jättemycket snö på marken! Nej DISS DISS DISS!! Demprimerande. Men men, det försvinner väll snart (!?) Annar var det bra, skrev två prov allt jag vet är att han sa att jag var godkännd, men i like    Men snart blir det mat och sedan let's dance. Har inte sätt pågrammet på två veckor. Jag har jue varit bortrest osv. Men nu ska jag kolla bloggar, hihi. P U S S  

  

Av Pauline Johansson - 11 februari 2011 18:41

  

 Den finnaste vännen i världen hittade jag,          

 

Dag 1-

En bild på mig som liten

Dag 2-

En bild som beskriver min dag

Dag 3-

En bild på något jag ätit under dagen

Dag 4-

En bild på min bästavänn

Dag 5-

En bild på något jag följer dagligen

Dag 6-

En bild på ett syskon

Dag 7-

En bild på min skola

Dag 8-

En bild på min outfitt

Dag 9-

En bild på något i ditt hem som du gillar

Dag 10-

En bild på dagens facelook

Av Pauline Johansson - 10 februari 2011 22:12

Ny header (IGEN), den är väldigt "grumlig" så jag kommer få ta nya kort. Det var så mycket när allt gick i samma mönster. Eller det är iaf vad jag tycker. DEt här bli mitt sista inlägg idag. Är svin trött och kommer bädda ner ig snart men jag har några "rutiner" på datorn kvar som jag måste göra. Kan man ha "data-rutiner"? Eller börjar det gå förlångt då? Vad tycker ni, har ni också sånna såkallade "rutiner" ??


PUSSOCHGODNATT !   

Av Pauline Johansson - 10 februari 2011 19:39

Hejhej! Nu har jag duschat och ätit. Fräscht   Men tänkte skriva ett "HISS OCH DISS"  inlägg så   nu börjar  jag.  Och   jag  sriver   vad  jag   tycker,  så   klart    



"Magtröjor"   

Jag älskar verkligen kortare töjor. Kommer bli jättegulligt till sommaren !

Min nya jacka  

Jag hissar min nya jacka! Min röda CANADA GOES jacka. Super skön, lätt att ha på sig och super snygg, don't you think?

 

Snön  

Usch vad jag är trött på snön! Det kommer och försvinner hela tiden. Och när man tror att den är på väg bort kommer den tillbaka igen, buhu  


"Personer/folk" som tror sig alldeles förmycket (!)

Sånna männisor får en FET diss av mig. Hur orakar man ens (?)   

 


Av Pauline Johansson - 10 februari 2011 15:53

Hejhej! Har precis ätit mellis. Älskar att äta melis vet inte varför men jaja. Jennifer gic precis hem och pappa kommer snart hit och hämtar upp mig. Ska till stallet jue. tänkte att jag skulle göra en Hiss och Diss lista idag om jag hinner. Och då är det vad jag tycker, oki? Puss så skriver jag när jag kommer tillbaka!   


Btw så älskar jag att ta ego pics, inte bara jag va? hihi   

  

Av Pauline Johansson - 10 februari 2011 15:47

  

Dag 1-

En bild på mig som liten

Dag 2-

En bild som beskriver min dag

Dag 3-

En bild på något jag ätit under dagen

Dag 4-

En bild på min bästavänn

Dag 5-

En bild på min skola

Dag 6-

En bild på ett syskon

Dag 7-

En bild på något jag följer dagligen

Dag 8-

En bild på min outfitt

Dag 9-

En bild på något i ditt hem som du gillar

Dag 10-

En bild på dagens facelook

Av Pauline Johansson - 9 februari 2011 20:12

Tjena Tjena! För en lten stund sen kollade jag in någon slump blogg och så hittade jag en video på smink tips. Och jag ville preova och tänkta lägga ut resultatet. Så varsågoda kan man väll säga?  Ingen super snygg bild på mig men, haha skit samma.. Så här ser det ut vad tycks? HISS ELLER DISS?

  

  

Ovido - Quiz & Flashcards