Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under februari 2011

Av Pauline Johansson - 7 februari 2011 15:55

Hej! Skönt att få blogg faktist, har velat skriva ganska mycket men jag hade ju ingen dator med mig. Men nu är jag hemma, jag sitter i min rum. Det var länge sen (10dagarsen ungefär) jag bloggade i mitt rum, eller hemma för den delen. Men iaf.

Jag kom hem ifrån spanien igår. Vi hade det super  skönt och det var riktigt vår väder där. Men jag shoppade iaf lite grejer. Kolla bilden. (bilden är tagen i hotellet/motellet vi bodde på)   Är btw väldigt nöjd med mina inköp (!)


IDAG; Första dagen iskolan på länge? Eller ja det känns som väldigt lång tid. Vi hade en sen dag idag men jag mådde inte speciellt bra så jag var med på genomgången sita lektionen sen gick jag hem. Lite tråkigt eftersom jag hade sett fram emot hen hel dag i skolan men men, imorgon är det en ny dag.

 

Mormor och morfar kommer hit på middag runt fem tiden. Det ska bli nice och middagen kommer bli bra oxå. Parfekt. Men nu ska jag kolla in fb och lite bloggar. P U S S   

  

Av Pauline Johansson - 3 februari 2011 17:57

Hallå! Är just nu på jättebra humör, står och väntar på att få gå in i planet. Har precis givit personalen mitt pass! Nu är vi nära nej med allvarligt. Den blir inte då mycket uppdatering nu när jag är borta. Kommer hem på söndag igen då det blir Nice! Hej så länge!

Av Pauline Johansson - 3 februari 2011 14:34

Hej! Jag fick ett inlägg av en tjej som frågade hur jag sminkar/ gör mig iordning på vardagar och eftersom att jag tänkte lägga ut min outfitt idag så tänkte jag att jag kunde svara på hennes kommentar i samma inlägg   Så jag börjar nu då. På vardagar använder jag det här. Och det är ett måste (!).

  


  

Och det jag använder är en concealer från isadora, mineralpuder, ögonfransböjare, bulid up mascara (förlänger ögonfransarna as mkt), Christina Aguilras parfym royal desire+ samma body lotion. Sen så använder jag värmespray och silkesdroppar i håret. Och jag plattar/lockar håret i stortsätt varje dag. Sen så till min facelook och outfitt ----->

Och min outfitt består av:

långarmad tröja från bikbok

klocka från ur&penn

jeans från jc (crocker)

och så  mina sockor från Åhlens

  


Ps, ni är snåla med era komentarer!? Glöm inte fråga i bloggsvar eller kommentera.   

Av Pauline Johansson - 3 februari 2011 10:58

God morgon! Som ni kanske ser så är det en ny design på bloggen igen. håller på att fixa en header som kanske kommer upp om ett par veckor. den är inte alls klar så det kommer att dröja.


Idag så ska vi åka till spanien! Ska bli nice. Vädret ska bli bra också, 15+ en dag! Jaghar packat klart och ska göra  mig iordning. Sen kommer mamma och hämtar oss runt tre tiden   Mer har jag inte att skriva om just nu men kommer lägga upp en outfitt och något inlägg till innan vi bär oss av till flygplatsen.


Se vädret när vi är borta! Riktigt vår väder, eller hur!?   

  


Av Pauline Johansson - 2 februari 2011 20:47

Hej! Sitter just nu och gosar/leker med min Saga Hon är så himla söt när hon försöker få tag på skrållan (min sködpadda)  So cute, nej men allvarligt. Skiit söt 


idag; Vaknade, hämtade ett paket på filmis. Käkade lunch med mamma och nina. Sen tog det luungt ett tag. Efter det åkte vi och hälsade på mormor och mofar.. Det var nice. Efter det drog vi en snabbis till skärholmen C och åt sushi (längtar btw tills sushibaren i centrum öppnar (!!)) tog ut pengar till imorgon, ska ju till spanien. Det är min dag sammanfattad ungefär. Hehe, men nu ska det duschas, puss

 

En bild på Sagis ♥♥♥

     

Ser ni vad nyfiken hon ser ut? Söt. Haha, nej men skrållan har inget huvud på den här bilden! Ser kul ut? Aja. Hon har ett huv'e på riktigt iaf   

Av Pauline Johansson - 2 februari 2011 15:07

På både hem och dit vägen dunkade jag en massa låtar på pappas spotify men här är en av dom jag dunkade mest   Lyssna/läs på texten!

Av Pauline Johansson - 2 februari 2011 14:52

oups! Jag tor jag aldrig har uppdaterat så dåligt som hela förra veckan. Nej, men det kommer inte bli så mycket uppdatering den hä veckan heller eftersom jag åker till spanein imorgon. ska bli nice med lite shopping. Vi träffar nog lite vänner också. Det är jag, nina, mamma och cassandra som åker. Brorsan min skulle också ha åkt med men det hände något med jobbet så han måste stanna. Synd. Så istället blev det en tjej resa. Skojjingt. Vi åker klolckan halv 4 imorgon eftermiddag. Så jag kommer lägga ut en reseoutfitt   Men tänkte bjuda på bilder från i helgen också så kolla och hur vi har haft det. JAg har ju ite bloggat så mycket. Så ni får bilder istället..


                    

NÄSTAN ALLA BILDER HAR LILLESYRRAN TAGIT. HENNES BLOGG.

Ovido - Quiz & Flashcards