Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under mars 2011

-

Av Pauline Johansson - 28 mars 2011 14:25

Hej hemma igen! Är väldigt trött har typ huvudvärk så måste vila.. Helst sova men jag orkar inte, skummt jag vet. Men dagen gick bra. Fick liite brotton imorse bara, hehe. Glömma tiden är inge bra. Som tur var kom jag inte försent. Tack vare Jennifer som faktist ringde mig. Vilken tur jag har som har ett "automatiskt- alarm"    

Av Pauline Johansson - 28 mars 2011 10:15

Är nu frisk så jag kan blogga var det iof igår med med hade inte mkt tid. Allt möjligt hände igår. Jag tränade med mamma, Inbrott i bil, stulna saker, shopping mm. Sen så bytte vi vecka också. Igår fick jag med mig ett par jeans, mörka.

 

Jag har på mig dom idag med en vit långärmadtröja. Men måste fixa håret nu så att jag hinner möta jennier när jag sagt det till henne. Ska ju praoa igen den här veckan.

Av Pauline Johansson - 25 mars 2011 12:44

God Morgon? Idag blir det ingen uppdatering eftersom att jag har blivit jättesjuk! Fy har sovit ca 2 timmar inatt. Är SÅ J*VLA HUNGRIG men orkar/kan inte äta. Usch. Ja ni kan ju tänk er den värsta kräks*****..

 


 

Av Pauline Johansson - 24 mars 2011 16:45

Har tänkt på att beställa den här men när jag ska skriva in alla koder osv. ångrade jag mig. Det får bli en annan gång. Jag tycker verkligen att dom är fina men just nu är den inte värd 600 kronor. Måste spara. Vi ska utomlands i sommar. Jag vill kunna handla det jag vill. Så ska spara. Jag tycker att man alltid ska tänka igenom saker inann man köper något. Både på internet eller i verkligheten. Jag är nöjd med mitt beslut nu. Så det blir ett armband, någongång men inte just, precis nu.

      

Av Pauline Johansson - 24 mars 2011 14:57

Nejmen tjenare! Idag har vi varit på "jobbet" det gick bra (läs inlägget under). Sen så tog jag och jennifer bussen hem. Jag mötte mamma i centrum och handlade sen kom nina. Jag började få lite huvudvärk (plötslig) och gick hem i förväg. Nu sitter jag här och känner doften av mat som kommer ifrån köket.  Mer har jag inte gjort idag. Ska iväg och rida lite senare. Så uppdaterar sen igen!

Av Pauline Johansson - 24 mars 2011 14:47

Hej! Idag var det 4 prao dagen! Och det går bättre och bättre. Man vågar mer nu. Vi frågar inte llika mkt längre vi har kommit in i det. Det känns riktigt bra. Vad jag ska skriva mer om mina praotimmar vet jag inte   

Av Pauline Johansson - 24 mars 2011 09:35

God morgon! Håller just nu på att göra mig iordning, ja, eller halft. Daniel (storebror) har blockerat toaletten. Så måste vänta en stund. Och de flesta säger att det är tjejerna som tar lång tid på sig inne i badrummet. Så är det iallafall inte här hemma, hehe   Ja jag har ju inte något att berätta nu. Har ju inte gjort något speciellt.Så PUSS   


Den här bilden har inget med inlägget att göra men, Man kan ju säga att den som tar kort med min mobil kan skylla sig själv?   Hihih, (jennifer på bilden).

 


Skapa flashcards