Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under mars 2011

Av Pauline Johansson - 23 mars 2011 17:15

Hollon! Har nu kommit hem efter varit hos puddingen Jennifer! Ja, vi har det nice. Vi trixade och uppdaterade hennes Ipod touch + Itunes. Sen gick vi ut med eyes Ice (hennes hund) och jag gick hem. Mer har jag faktist inte gjort. Nee..


Idag har jag på mig en vit vanlig t-shirt och ett par jeans. med det har jag min klocka från ur&penn och uppsatt hår. Brukar inte ha uppsatt hår men jag "jobbar" ju på restaurang nu, dah  Haha, här är en bild på min hästsvans, höhö.

 

Av Pauline Johansson - 23 mars 2011 14:45

Tjenis! Tredje prao dagen avklarad. Och det går rätt bra faktist. Idag jobbade vi med ett par andra personer så det var väll nice. Vi slutade redan halv två! Väldigt skönt. Ja har inget mer att berätta sen så ja. En bild på Jennifer idag.

 

Av Pauline Johansson - 23 mars 2011 09:50

En halvtimme tidigare för eran skull, gick jag upp    Inte för att jag har jättemycket att berätta så.. Sitter och äter frukost samtidigt som jag bloggar och trixar med itunes. Något konstigt hände igår så alla mina spel försvann  Visst det mesta var gratis spel men alla mina high scoors? Kommer dom också att försvinna? Tragiskt.. Men det går alltid att lösa på något magiskt sätt   

Av Pauline Johansson - 22 mars 2011 20:37

Hej! Tillbaka efter träning. Vi var även förbi medely och köpte ett "allround" kort till mig. Det blev ett årskort och en vattenflaska så nu ska det tränas, haha   Tog mig lite sushi också. Sitter alltid finfint! Men nu ska jag duscha och sen blir det BigB.

   Ska försöka att blogga imorgon bitti. Går upp en halvtimme tidigare för eran skull.

Av Pauline Johansson - 22 mars 2011 15:33

Just nu är jag väldigt lycklig. Jag vet inte varför men så känns det. Det är vår, 12 +! Allt är toppen. Ska sluta bry mig om "elaka/avensjuka" Människor! Ska byta ut mina ruttna låtar på mobilen till lite nya fräscha låtar! Förra året var ett riktigt deppigt år men det här kommer bli sjukt bra. Ja så känns det iaf. Ska inte irritera mig på små saker. Livet är som det är. "Ta det som det kommer" är mitt nya motto. Jag vet inte det känns skönt att känna så. Ska lätta på locket. Åka till stallet. (en utav de platser jag verkligen är lycklig på) rida lite och andas. Ha det bra så länge!


 

Av Pauline Johansson - 22 mars 2011 15:27

Hej! Idag var det andra prao dagen, och vi jobbede 11:00- 15:00. Så nu är jag är hemma och ska blogga. Är på sånt finfint humör! Just nu ärlskar jag mitt liv. Skriver ett till inlägg om det strax! Vi har iaf jobbat på riktigt bra. Allt har rullat på. Känner mig redan som ett proffs   Dock får man ont i benenen. Vi står bara hela tiden förutom när vi äter lunch. Kommer rulla tillbaka till skolan om två veckor. Haha onytting mat varje dag kanske inte är det bästa iaf. Haha!

Ovido - Quiz & Flashcards