Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under mars 2011

Av Pauline Johansson - 21 mars 2011 15:18

Hej! Är hemma nu efter första dagen på "jobbet"! Det var jätte roligt. Vi har gjort allt möjligt idag. Allt ni kan tänka er.


Dagen började lite knasigt, det blev lite strul där men det löste sig. Vi fick iaf en egen

T-shirt och förekläde, Man måste ju passa in. Sen fick vi lära oss hur allt fungerade som t.ex diskmaskinen osv. Det var riktigt nice.


Det känndes riktigt bra faktist.  Vi kom in i alla "rutiner" väldigt fort. Det känndes som om tiden gick jättefort och att vi varit där redan ett par dagar åtminstone  Så, jag ser verkligen fram i mot imorgon!

Av Pauline Johansson - 20 mars 2011 18:38

.. När jag är hemma hos pappa. Jag vet inte varför men det blir bara så. Men nu är jag hos mamma och en ny spännande (inte likadan vecka som det brukar vara vecka vara  ) Ska ju praoa i två veckor nu. Vi får se hur det går imorgon då! Hehe. Måste ta en tidigare buss för att hinna hem till pappa. Eftersom jag är så osmart så glömmde jag min necessär. Jag vet. Så om Jennifer orkar åker hon med mig. Tur så börjar vi inte super tidigt (börjar klockan 11). Men idag har det varit en bra dag. Jag sov till tio ungefär städade och packade damsög lite och sen åkte jag men Linda till SRK för att kolla in rid tävlingen som va idag(+ igår). Sen när vi kom hem var lite folk hemma eftersom vi firade pappa idag med lite smörgostårta   Men fick lite brottom nu så hejdå!  

Av Pauline Johansson - 19 mars 2011 08:51

God morgon! Idag är vi uppe rätt tidigt. Väcktes klockan 8. Ska alldelesm strax åka men nina är inte färdig än. Men vi ska iaf äta frukost på McDonalds   Jag älskar deras frukost. Men måste kila. Om jag kommer ihåg ska jag mobilblogga underdagen!

Av Pauline Johansson - 18 mars 2011 16:04

Det är Mars (!) Då ska det väll inte snöa!?

 

*SUCKSUCKSUCK*



Av Pauline Johansson - 18 mars 2011 15:43

Hej! Förlåt att jag inte bloggade igår men jaja.. KOm precis hem och sitter och kollar på OC (nya tv drogen)  Och det första jag ser är tavlorna på mig och denina pappa hängt upp. Kolla på bilden nedanför.. Fint va? haha egoist.. Nejdå. Pappa kommer snart hem med middag. Kebab som fredags mat   Gott men ska kolla på OC nu så att jag inte missar ^^ Haha Bloggar mer sen!

  

Av Pauline Johansson - 17 mars 2011 07:30

Hej och godmorgon!  Ska strax iväg för att hinna med bussen! Så bloggar mer när jag kommer hem! Puss och håll ut!

  

Av Pauline Johansson - 16 mars 2011 15:16

Hej! Gud vad jag har varit trött idag! Tur att det inte var så sen dag idag heller. Har föresten fått en namn skylt till nästa vecka! Är väldigt taggad. Ska ju praoa för er som inte hängt med riktigt!   Ska praoa med Jennifer i rönninge centrum i två veckor. Det kommer bli jätte kul. Kommer såklart skriva en massa om det på bloggen. Vikommer även göra en "prao- blogg" i skolan som en svenska uppgift. (Jag kan kan säkert länka den blogg sidan när den är färdig så att ni kan läsa lite om ni vill).


Sitter just nu och kollar på OC på kanal 5. Jag är fast i det pogrammet nu, beroende framkallande kan man lungt säga. Haha men nu ska jag fortsätta att kolla på OC!

Ovido - Quiz & Flashcards