Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under mars 2011

-

Av Pauline Johansson - 15 mars 2011 20:30

Veckans planer, Eller ja nästan iaf..

  

Av Pauline Johansson - 15 mars 2011 19:41

Nu är jag hemma efter träningen. Den gick bra tycker jag. Jag red Sean. Hästen på bilden nedanför. Han ser inte ut så längre (han är en avbleknings skimmer) Dvs. Att han blir ljusare och ljusare och nu är han nästan vit   Ska snart hoppa in i  duschen men först så ska jag ta mig något att äta! Är jättehungrig nu när jag har tränat.. Så ska börja fixa det nu och så kanske jag bloggar mer efter jag är klar    

Av Pauline Johansson - 15 mars 2011 15:03

Hej! Fick sluta kvart i ett idag! Skönt va?  Fast jag stannade kvar och gjorde klart min So. Känns skönt att vara klar. Så imorgon blir det att renskriva (?) det jag gjort och jobba vidare. Dagen har iaf varit bra, bättre när det är fint väder som det var idag! Riktig vårkännsla idag, tycker ni inte? Ska iaf till stallet om någon timme. Ska ju rida idag. Får se hur det går   Bra? Det gick sådär i torsdags fick en slö hest.. Gillar när det går fort jue, när det händer grejer. Men iaf ni vill inte läsa om sånt eller ni kanske vill det? Hehe ska kolla lite bloggar nu så bloggar sen! Puss

Av Pauline Johansson - 14 mars 2011 20:31

Idag har det varit en väldigt låång dag.. Har inget ork att blogga mer,  ska gå och lägga mig så fort top model 15 är slut. Har ont i hela kroppen och lite huvudvärk. Gick upp väldigt tidigt en timme tidigare än vad jag brukar så det är inte konstig. Är jue lixom inte van. Så ni får väll hålla ut till imorgon!

Av Pauline Johansson - 14 mars 2011 15:57

Hej! Det här blir ett kort inlägg. Ska snart iväg. Ska till stan och käka middag, pappa fyller ju år. Så jag uppdaterar sen när jag kommer hem igen, Puss så länge   

Av Pauline Johansson - 14 mars 2011 07:10

God Morgon! Jag blev klar extra tidigt idag. Jätte skönt! Pappa fyller år idag så jag och denina gick in och sjöng för honom, jag tror inte att han hade väntat sig det   Jag och Nina gjorde en egen marsipan tårta. Och så skrev vi på tårtan idag på morgonen! Jag tyckte den blev jättelyckad. Här är tårtan. (haha, jag vet att det bara är 13 ljus på tårtan, men vi hade inga fler   )  

Av Pauline Johansson - 13 mars 2011 20:52

Detta blir mitt sista inlägg idag. Ska kolla på "mean girls 2" nu, hoopas den ät bra vad tror ni? Nina väntar väldigt  otålig nu eftersom att jag sa att hon inte fick starta filmen innan jag bloggat klart så puss och hej!     

Av Pauline Johansson - 13 mars 2011 19:09

 14 Mars 1995- 28 DECEMBER 2009   

     

 


Ovido - Quiz & Flashcards