Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under mars 2011

Av Pauline Johansson - 13 mars 2011 13:29

Hellu! Ska egentligen städa mitt rum nu men tänkte blogga lite först! HAr rensat ena delen av min garderob och hälften av alla grejer ligger på golvet. Så det ska plockas iordning och bädda sängen. Borde också ha packat hem till pappa eftersom vi ska dit senare. Ska iaf fortsätta med det jag borde och försöker hålla er uppdaterade så gott som det går! bra idee va!? Skojja! Men puuss!

Av Pauline Johansson - 13 mars 2011 12:07

     

Av Pauline Johansson - 13 mars 2011 10:10

God Morgon! Vilka kollade på melodifestivalen igår? Tyckte ni att rätt låt vann? om ni undrar vad jag tycker jag att: ERIC'S LÅT SUGER, J*VLA FJOTISAR! UNDRA VAD DERAS FÖRELDRAR SÄGER NÄR DE SER SINA BARNS TELEFONRÄCKNINGAR!? DANNY VAR LUNGT BÄST IGÅR AV ALLA!    Ja, kommer gå som alla år i "Eurovision", på botten..  Är inte speciellt glad över hur folk röstat. Men det är vad jag tycker. Det borde vara en ålders gräns på typ 15 år för att få rösta. Då slulle inte jag heller få rösta men iaf.  Små tjejerna röstar absolut inte för att de tycker låten var bra? De röstar på honom.. 


Men idag vet jag inte vad som händer har ingen lust att åka någon stans egentligen men tror vi ska till mormor och käka lite. Sen ska vi oxå lämna in Deninas dator som gick söder på väg upp till sälen. Hon stängde "locket" med hörlurar i så kristallerna (?) i datorn sprack. Men ska äta frukkost och uppdaterar mer senare.

  



Av Pauline Johansson - 12 mars 2011 19:30

Fick det väldigt brottom imorse inann vi åkte så skrev inget mer. Sorry.. Men nu är jag hemma igen och ska blogga för er! Vi var och lämnade brosan på jobbet i sickla och vi gick in en stund och kollade. Jag blev förälskad i en väska från "tiger of sweden" synd att den kostade 2,5 tusen bara   Får väll hitta någon liknande. Ska iaf gå och ta min del av pizzan som precis kom och ladda upp dagens outfitt som jag inte hann! Här är väskan. På ett ungefär! Mycket snyggare i verkligheten! --->

     

           

Av Pauline Johansson - 12 mars 2011 18:49

han är lungt bäst i finalen! Håller ni inte med, alla kan sjunga med i refrängen, riktig partyy låt? Yes box!

  


Av Pauline Johansson - 12 mars 2011 11:46

God (?) morgon! Gud vad länge jag sov idag! 13 timmar. Känner mig riktigt utvilad! Gick och la mig halv elva igår. Var så himmla trött! Första skolveckan efter lovet, kan de kanske vara det? Måste egentligen göra mig iordning eftersom att vi ska iväg och 40 minuter. Vi ska lämna broshan på jobbet och kolla runt i Sickla en stund. Bara en snabbis eftersom vi ska iväg och fira en av kusinerna. Om Jag hinner kommer jag lägga ut en bild på min outfitt. Är så dålig på sånt! Men ah, då kan man alltid bli bättre. Har så svårt att ta kort på "hela" mig.. Men jag har klarat det förut så det ska gå bra! Men måste fixa mig nu så hörs strax!


  

Av Pauline Johansson - 11 mars 2011 19:14

HejHopp! Är ny duschad och fräsh. Och alla mammas bjudna har kommit. Hon har tjej middag hemma! Vilket är tur för då blir EXTRA GOS MAT   Min dag har inte varit speciellt spännande så har ingen nyhet att berätta för er, tyvärr!

Ovido - Quiz & Flashcards