Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under mars 2011

Av Pauline Johansson - 10 mars 2011 19:18

Bloggstund!


Hej alla mina fina läsare! Jag är på riktigt blogg humör! Vet inte riktigt vad jag ska skriva om men ni läser väll det ändå? Ja tydligen, du har ju kommit så här långt  Men tänkte ta och berätta lite om min dag för er. Jag började min morgon att dra mig i 40 minuter, sen steg jag upp klädde på mig åt frukost och började att förbereda mig för skolan. Jag mötte upp Jennifer och vi gick tillsamman vidare till skolan. Skolan gick bra. Fick med mig mina omdömmen hem också, nöjd faktist! Efter skolan följde Jennifer med mig, vi tog det lungt sen åkte hon med mig till stallet. Jag hoppade på dagens ridlektion. Det gick ganska bra hade kunnat gjort det lite bättre ifrån mig, men det ska jag göra bättre till nästa gång i stället. Imorgon ska jag rida igen, sista gången på en fredag nu. Har ju bytt min fredags grupp till Tisdag. (men tillbaka till min dag). Har precis ätit klart och ligger nu här och bloggar för er! Ganska nice. Måste även pova ett par USB'n som jag kommer använda i skolan sen. Nu när vi ska börja med uppsatsen på SO'n blir det ju bra..  En lagom sammanfattning från min dag. Och jag tänker avsluta det här inlägget men en låt!

  

Av Pauline Johansson - 10 mars 2011 08:02

God Morgon (ni morgonpigga)! Ska strax sätta på mig skorna och gå och möta Jennifer! Börjar halv nio idag så därför hinner jag med att blogga. Bra va? egentligen har jag inte jättemkt tid men allt för eran skull   Ska iväg och rida senare idag så det kommer inte bli så mkt uppdatering här på bloggen. Men iaf ha en bra dag alla finisar!

Av Pauline Johansson - 9 mars 2011 18:37

Hej! Har precis ätit en god middag! Ville baka bullar men denina förstörde allt! Men bort ifrån det.. Annars har dagen varit hyffsad. Har umgåtts med jennifer tills för ungefär en 40 minutersen då hon skulle till dansen. Ja vi har inte gjort något speciellt. Mer vet jag inte vad jag ska skriva om så skriver mer om en stund ist!   


PS. VÅGAR DU KLICKA PÅ DEN HÄR LÄNKEN?

Av Pauline Johansson - 9 mars 2011 14:28

Hemma nu efter andra skoldagen den här veckan  Fick även tillbaka mitt so prov! VG! Ganska bra eller hur? Men håller iaf på att göra mellis till mig och jennifer. Och sen ska vi smida en plan. Jag tror inte att ni kommer få veta vad det är men ändå  Här är en bild på min outfitt idag (ursäkta  mitt stökiga rum)..

Av Pauline Johansson - 8 mars 2011 21:17

Tänkte göra en till (?) hiss och diss- Lista!

Så jag börjar med:


  

-Plus grader!

Jag hissar plus grader för att jag får en sån härlig vår kännsla, och så ser man att snön börjar att försvinna!   


- 2011's vår/sommar- kollektioner!

Jag älskar verkligen de söta topparna, skorna, badkläderna,  alla super söta klänningar och jump suits som kommer att hamna/eller redan finns i butikerna!   


  

- Isen på gångvägarna

Det blir så himla halt nu när det blir blött! Man slår nästan ihjäl sig så fort man ska någonstans  

 

-Snö-regn!

Nu när det blir varmare så blir snön när det snöar blaskig och "vattnig" och då blir allt man har på sigg blött!   

Av Pauline Johansson - 8 mars 2011 20:32

Denina ska baka egna semlor!

Av Pauline Johansson - 8 mars 2011 19:20

Läste precis en blogg som ni måste besöka! Jag gråter och ryser över hela kroppen! Jag lider verkligen med den här mamman! Hennes som hängde sig den 2 januari 2011.

 

LÄNK

Ovido - Quiz & Flashcards