Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under mars 2011

Av Pauline Johansson - 3 mars 2011 21:03

Det här bli nog mitt sista inlägg idag. Men ska kolla på svensk maffia och debatt med kisse på svt senare. Ska lägga mig tidigt. Ska rida imogon klockan 10   Men har inget aatt skriva om så ska inte tråka er mid ett bajs inlägg i onödan! Puss  

Av Pauline Johansson - 3 mars 2011 15:59

Hejsan! Ska till stallet nu så kan inte blogga. Pappa tjatar! HEJ DÅ !

  

Av Pauline Johansson - 3 mars 2011 15:03

Nemen tjena puddinigar! Sitter och kollar på OC som började precis på  !   

Av Pauline Johansson - 3 mars 2011 13:54

Hej! Har inte gjort något idag heller. Vanessa undrade om jag och nina ville in till stan men, nupp. Inga kash på mig idag. Synd eftersom det har varit fint väder idag med. Har iaf lagat lite lunch, det blev Qasadillas (stavning). Det blev väll så där man kunde äta det ändå. Huvudsaken eller? Haha men jag vet inte vad jag ska skriva om mer så avslutar inlägget med en låt   

Av Pauline Johansson - 3 mars 2011 10:38

Frukost nu, en ägg mack med skinka och en banan och jordgubbs smothie   

  

Av Pauline Johansson - 3 mars 2011 09:27

God morgon! Idag vaknade man iaf en skaplig tid. Är trött men jaja. Sitter och kollar på animal planet i min lila OnePiece  Har inga planer för dagen men, rida ska jag göra. Drar till stallet klockan fyra. Då blir det rida. Höhö, får se vad jag hittar på innan dess!

  

Av Pauline Johansson - 2 mars 2011 20:58

Hallå där! Nu är vi hemma och vad nice det var att komma ut och umgås med andra förutom tv:n och denina hela tiden. (fast denina var med men aja ) Vi åt på grillen i centrum och sen gick vi hem till henne och chilla lite. Men tänkte inte skriva så mycket mer i det här inlägget så i stället får ni lite bilder! Det gillar ni väll?

Jag och Jennifer   


  

Jennifer

 

  

Jag och Jennifer

Av Pauline Johansson - 2 mars 2011 16:40

Vi får se, det ser ut som om min dag ser ljus ut nu. Snackar med jennifer så ska troligtvis dit  . So good. Måste ut och få lite luft don't ju sink? Jora så ska göra mig iordning. Dvs klä på mig och platta håret. Har ni tur kan ni få en outfit innan jag går! Pussar   

Ovido - Quiz & Flashcards