Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under april 2011

Av Pauline Johansson - 30 april 2011 18:58

Hej på er!


Fullrulle hela dagen! Haha. Men vi var iaf och hämtade mamma och denina på arlanda som kom hem i från spanien idag. Sen lämnade vi mamma inne i stan och eftersom jag glömde så smart som jag är  min sminkväska/necessär i simhallen i fredags. Så svängde vi in  på Åhlens City och skaffade lite nya prylar, när vi ändå var i närheten! Så nu är min vecka som kommer räddad!   

 


Nu är jennifer här och jag håller på lagar mat! Det blir potatisgratäng och fläskfile. Mäster kocken eller? Haha. Sen åker vi väll till tiviolit och kollar på majbrasan. Tror inte att det blir mer uppdatering ikväll..

Av Pauline Johansson - 29 april 2011 19:05

Nu så! Skola idag helt okej. Vi hade typ simtest (?) idag så jag har knappt haft några lektioner. Sen var pappa i centrum så jag åkte med honom till huset. Där vi kämpade med att få upp en stubbe som hade jättelånga rötter. Det tog mer en en timme att få upp den. Hade jätteont i knäna när vi var färdiga. Sen kom jag hem och satte på datorn då ringde maritn mig och snacka lite på skype. Han hade en kompis också. Johanna tror jag att hon hette   Aa, sen vart det hämta min väska som jag hade glömt i bilen när vi kom hem.. Ja, så snart blir det middag sen fredagsmys! Hihi. Istället för godis blir det Glass !   

 

Av Pauline Johansson - 28 april 2011 20:17

Hej!


Inte så bra uppdatering men inte varit hemma.. Kom hem för en liten stund sen har varit ute sen jajg kom hem´. Hann bara komma innanför dörren innan jag kom ut igen.


 Vi åkte till huset en stund och kollade sen åkte vi och köpte mat och åt lite. Nehe? Aja sen blev det stallet. Jag skulle ha ridit idag men det var clinic på stallet och eftersom jag inte var där i torsdags (förra veckan) fick inte jag veta att Eva flyttat fram lektionen så den missade jag   Men clinicen var jag på den var väll så där. Roligt att se ridlärarna rida men annars aa.. Sen var det ju Niclas Haking deras "ridlärare" om man kan säga så. Det är typ det jag gjort. Hämtade iof ett paket som jag trodde var min bekini jag väntat på i snart tre månader men det var istället deninas. Så klart. Det är typ det jag har gjort idag så nu blir det duschen och sen lyxfällan! Rosanna är med idag! En känd bloggare. Så ska bli kul att kolla. Det är idag 21:00 på tv 3 om det var någon som undrade.



Niclas Haking.

 


Av Pauline Johansson - 27 april 2011 14:57

Hej igen!

Har haft jättebloggtorka som ni kanske har märkt? Jag vet inte vad ni vill att jag ska skriva om mer om? Och så har det varit lov också.. Men det blir lättare nu när skolan kommer igång igen. Mer saker och händelser att skriva om.  Så det ät tur (?)

 Det här blev ett jätteseegt inlägg.. eftersom jag inte vet vad jag egentligen ville skriva och för att jag har gjort andra saker undertiden..) Men aja!

Av Pauline Johansson - 22 april 2011 14:01

 

   

(VI BJUDER VERKLIGEN PÅ DOM HÄR BILDERNA!)   

Av Pauline Johansson - 22 april 2011 12:12

Hej!

Skulle ju fota igår eller hur? Men ja det blev inga kort.. Men snattade ett utav vanessa ifrån facebook. En kanin arme typ. Är det bara jag som tycker att dom ser läskiga ut?

Vaknade typ halv elva idag tog mig en dusch och gick och la mig igen.  Ska packa och städa mitt rum lite ska ju till pappa idag. Sent men ändå. Ska dit nu idag för att mamma och denina åker till spanien inatt. Känner inte för att följa med så jag stannade hemma. Blir rätt skönt tror jag det kommer vara så fiint väder här hemma ockå?!¨


Är inte på något blogg humör idag. Känner mig lite små hängig. Dvs ont ihuvudet, aa typ sånt shit. Så ni kan inte förvänta er så bra uppdatering av mig.


Av Pauline Johansson - 21 april 2011 14:46

Är ensam hemma, har varit det en stund nu mamma och nina åkte iväg för att det skulle byta något och danne jobbar. Men dom är nog tillbaka snart?! Jag har iaf hjälpt mamma lite med typ maten. Äggfat och lite sånt. Ska bli skit nice idag. Hihi tror ni inte? Det är sånt fint väder idag också! Så måste sätta upp nätet på studdsmattan så mini kusinerna kan hoppa utan att dom ramlar ut. Ska nog börja klä på mig också ligger fortfarande i mjukis kläder.. Höhö mysigt men aa. Ska fota lite senare också! Så kommer bli lite bilder på bloggen ikväll eller imorgon! Bra va? Det gillar ni.

 


Av Pauline Johansson - 21 april 2011 11:23

God Morgon!

 

Idag ska jag lova er mer/ och bättre uppdatering! Kommer vara en lungdag idag iaf på förmiddagen. Kommer ju "påsk gäster". Lite släkt som kommer och ska äta och umgås lite senare idag. Förstår ni? Det gör ni säkert  Gick precis upp så är svin hungring  Måste göra lite frukost och sen blir det mera uppdatering igen!

Skapa flashcards