Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under april 2011

Av Pauline Johansson - 20 april 2011 20:19

Hallå där! Ingen bra uppdatering idag alls.. Vi har varit ute hela dagen så det är väll därför, sen håller jag ju också på att hjälpa nina med att fixa toturial filmer när hon göt sina grejer. Det kan ni se på hennes blogg nu faktist, KOLLA   

Av Pauline Johansson - 20 april 2011 12:22

Hej! Ska iväg till skärholmen nu en snabbis. Vet inte riktigt när jag kommer tillbaka men det lär ni märka ganska snabbt! Puss !


Vani, grejerna har kommit!

 

Min outfitt,

 

Av Pauline Johansson - 19 april 2011 19:44

Tjena finisar!


Helt fullspeckad dag idag asså! Inte en lung stund har inte varit hemma idag någonting sen sista inlägget jag gjorde! Vi har varit i stan och träffat Camilla sen åkte vi till frisören (igen) för att mamma skulle fixa till något. Så jag bytte om till mina tränings kläder där och sen åkte vi snabbt efter det till träningen som var skit jobbig. Tror jag kommer ha träningsverk i både armarna och i benen! Men det gillar ju jag   Hihi, ja och imorgon blir det ut igen och ha sig! Så ni kan inte förvänta er för mycket uppdatering.

Av Pauline Johansson - 19 april 2011 12:31

Hej! Har väldigt brottom om jag ska hinna skriva klart det här inlägget nu.. Vi måste skynda oss till stan, där vi ska fika och gå på prommenad med mammas kompis! Så om jag kan ska jag mobilblogga lite! Ville inte lämna er utan uppdatering idag så jag skrev ett kort nu   Ha det bäst, PUSS!

 

Av Pauline Johansson - 18 april 2011 19:16

Hej på er! Undertiden jag inte har bloggat så har jag hjälpt nina att göra en film när hon gör en cupcake! Ingen riktig utan ett smycke! Fint va? Om ni vill se hur hon gör har vi klippt ihop en film som ni kan se på hennes blogg! HENNES BLOGG!

 

Av Pauline Johansson - 18 april 2011 16:47

Hej! Nu är man hemma efter en skit bra dag! Vi ar i södertälje med mamma och typ åt lunch  Super mysigt ställe precis vid vattnet + att maten var svingod! Hihi desuttom var ju inte solen helt fel heller. Visst ser det trevligt ut?!

 

Av Pauline Johansson - 18 april 2011 10:22

   ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Ovido - Quiz & Flashcards