Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under april 2011

Av Pauline Johansson - 16 april 2011 17:41

..Eller hur? Skit skönt typ massa sol, 18+ och vindstilla (för det mesta). Riktigt skönt har t.om fått åka motorcykel idag (a) Skita roligt! Hihi, vi har grillat också korv, skit nice och just nu gör jag... INGET..   Eller jo, försöker fixa en ny design.. Iaf någon bättre än den jag har nu. Som jag alltid säger men men.. Puss!   

   

Två bilder som jag lovade er!

Av Pauline Johansson - 16 april 2011 12:42

Tjenis!

Ska blogga snabbt för vilken sekund som helst ska vi gå..

Gick upp halv åtta iaf eftersom nina skulle spela borta match. Matchen gick bra, riktigt jämt men "vi" förlorade med 1-0. Hehe, nu är vi hemma och ska till garaget och grilla korv, men Denina måste blir klar så vi kan gå. Ja det blir typ lunch sen ska vi till haset och pappa ska typ börja riva lite, så det är typ min dag. Tänkte ta blite kort och så, då blir set bättre inlägg eller hur? Hihi aja, uppdaterar igen när ni minst anar det! PUSS

Outfitt;

 


Av Pauline Johansson - 15 april 2011 17:32

HejHej!


Nu är Jennifer här, ja fast det har hon varit en stund. Hehe, vet inte vad jag ska skriva om men vi har varit nere och köpt pizza till oss och pappa. Tjockisar   Ja, vi har ätit. Och vi ska typ ut om 1,5 h.. Ja så vi får väll hitta på något under tiden.. Hihi, Puss.. Haha jag vet att ena ögat är cp, men ville inte fastna på bild, tieep   

 

Av Pauline Johansson - 15 april 2011 12:04

..Och ledig! Vi är komplediga idag eftersom vi hade öppet hus till halv nio i onsdags. Så nu har påsklovet börjat! Känns riktigt skönt och det är 12 grade och sol ute! För typ en mådan sen låg det snö ute lixom. Haha..


Pappa ringde mig i morse och undrade om vi ville käka lunch och det ville vi, så ganska snabbt satt vi nere på en restaurang i rönninge. Maten var jättegod och där satt vi bara åt en snabbis. När vi hade ätit klart gick jag och nina och handlade och pappa åkte tillbaka till jobbet. Vi köpte lite gott till ikväll och en varsin go sak. Hihi och marängerna såg så goda ut så en av alla på hyllan fick följa med mig hem    

  

Visst ser den god ut? Hihi.. Jennifer kommer hit klockan fyra typ vi ska käka lite middag hemma sen blir det ut. Till Unkan tror jag, det är så vi bestämmt iaf. Hehe men bloggar mer sen!

Av Pauline Johansson - 13 april 2011 18:45

Just nu är jag troligen på öppet hus.ŽOch dagen har börjat bra iaf, (och så undrar ni varför jag skriver så men det är ju morgon just nu). Vet ju knappt vad som hänt tidigare idag eftersom att det är ett tidsinställt inlägg.


OJ! Vad det här inlägget blir rörigt men skit samma! Haha..

Av Pauline Johansson - 12 april 2011 20:59

Nu blir det desperate housewives och sen bigbrother! Tv dags. Hihi. Har iaf tränat och duschat. Ja roligt va? Men det jag egentligen tänkte säga var att jag inte kommer uppdatera alls mycket imorgon! Kommer åka hemmifrån kvart i åtta och komma hem halv nio eftersom vi har öppet hus i skolan. Så tänkte skriva lite tidsinställda inlägg!? Bra va! Men ha en bra kväll och sov gott!

 

Av Pauline Johansson - 12 april 2011 15:38

har inte haft någon blogglust så därför får ni inlägget så sent, sent och sent men ni fattar? Är hemma ensam konstigt att ingen är hemma än. Men bara dom är hemma till fem. Behöver ju skjuts  Ska ju rida senare. Sitte riaf just nu och "skypar" med lite folk, skumisar. Haha menmen.


Tråkigt inlägg men aja. Försökte faktist att göra en video blogg men ljudet på min webbcam vill inte funka   Så ska kolla upp det och se om jag kan göra något åt saken.

Av Pauline Johansson - 11 april 2011 16:45

och helt slut! Det är första dagen på veckan och jag är helt slut. Haha, men det är i alla fall tur att det är påsklov nästa vecka (!?) Idag har jag varit i skolan najjs jobbigt bara annars bra. Sjukt skönt väder! Typ 15 grader sol och helt vindstilla. Verry nice. Ja ska ner och handla nu så skriver snart, PUSS

Ovido - Quiz & Flashcards