Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under april 2011

Av Pauline Johansson - 10 april 2011 11:33

God morgon förmiddag? Hade ni det trevligt igår kväll? Det hade jag iaf   Vi var hemma hos Espe tills halv tolv. Jag var jätte trött så deckade direkt när jag kom hem. Men vi gick i alla fall till filmis för att hämta  ut ett paket och när vi ändå var då nära unkan gick vi dit en stund. Det var kul vi spelade biljard och air hockey. Haha och eftersom att jag är bäst vann ju jag (A).


Idag: har jag varit med vanessa och tränat, spinning (hur stavas det ens, aja)  Det var kul och jobbit skön kännsla när man är klar. Vi var färdiga typ klockan elva. Jag kom hem och åt lite frukost. Ja sen har jag inte gjort något mer. Ska snart duscha och göra mig klar. För vad vet jag inte, hehe. Men ha det bäst så länge !

Tränings outfit:

 

Av Pauline Johansson - 9 april 2011 17:52

Såja nu är jag hemma men är dock helt slut.. Ska om 5 minuter hem till Espe med mamma och nina på middag. Så måste piggna till. Köpte iaf ett par svarta chinos och ett läder bälte. Jag har aldrig tyckt om chinos men jag gillade älskade verkligen dom här!  

  

Skit snyggt med byxorna, bältet och typ en mörkblå magtröja   

Av Pauline Johansson - 9 april 2011 15:00

Hej! Just nu mobilbloggar jag! Bra va? Vi springer iaf in och ut i massa affärer. Jag har inte köpt något än, men vi får se. Jag tror ni får vänta en stund tills nästa uppdatering men det klarar ni, vi får se kanske blir en till mobil- uppdatering? Puss!

Av Pauline Johansson - 9 april 2011 12:45

Hejhej!

 

Knappt någon uppdatering igår, men idag ska det bli lite mer. Jag sov i alla fall hemma hos pappa inatt. Så när vi vaknade idag åt vi frukost och kollade på huset pappa köpt. Kommer bli as nice.


Just nu sitter jag hemma (hos mamma), har skorna och jackan på mig vi ska alldelles strax till stan och efter det blir det middag hos Espe   Det kommer bli kul, men bloggar mer senare ha det bra!

Av Pauline Johansson - 8 april 2011 07:15

Hey!! Valde att gå upp tidigare idag! Så jag hann med att blogga. Vet inte vad jag ska blogga om egentligen men jag började iaf min morgon så här:


Dansade framför spegeln (  ), Sminkade mig, dunkade b.la de här låtarna åt frukost klädde på mig, bloggar! Nice va?

 





Av Pauline Johansson - 7 april 2011 20:28

Cha cha! Just nu är jag HELT slut. Jag har varit i ful rulle hela tiden allt går non stop tills man går och lägger sig och vaknar! Har varit i skolan, kommit hem, tränat, ätit och bloggat/bloggar. Ja så har min dag sett ut, tieeep   men nu ska jag gå gå ner och softa så bloggar imorgon igen! Puss och god natt alla finisar!

Av Pauline Johansson - 6 april 2011 20:15

Så, nu har jag tränat, fy f*n vad jobbigt det var (!) Haha, eller nej inte hahaha   Kommer att ha ont i hela kroppen imorgon, men jag gillar ju det. Ni som läst min blogg vet ju att jag skrev det i ett inlägg för ett tag sen. Ja, ska iaf ta min skål jordgubbar och gå ner och sätta mig sen blir det självklart duschen! Hihi mina jordgubabr som är på bilden, sommar-kännsla, asså! Men det börjar verkligen att bli varmare nu, ute asså. Tycker ni inte? Typ 8-12 grader har det inte varit på jätte länge. Hehe ska sluta bablbla och gå ner, mihihi     

Ovido - Quiz & Flashcards