Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under april 2011

Av Pauline Johansson - 2 april 2011 16:05

.. Vi ficka av pappa idag, fint va?   

 

Av Pauline Johansson - 2 april 2011 15:49

Hej på er!  Bloggar nu för sen vet jag inte om jag kommer ha så mycket tid..

 

Vi har iaf varit i särholmen och kollat runt lite sen åt vi, jag tog en sushi så det var nice. Senare ska iaf jag pappa och nina hem till Tomas och Karin och äta middag. Det är inte bara vi som ska dit. Sen ska vi hem till mamma och då kommer det lite folk dit med på middag. Haha, app.. Har även fått låna låna pappas kamera så kommer bli fler bilder på bloggen! Det gillar ni eller hur? Så nu ska ni får en bild, en på mig och i ett inlägg jag ska skriva snart kan jag lägga ut en bild på en sak jag (och nina) fick av pappa när vi var ute, japp hare bra!   

 

Av Pauline Johansson - 1 april 2011 14:34

    

Har ni lurat någon?

Av Pauline Johansson - 1 april 2011 14:20

..Känns jätte skönt att komma där ifrån om jag ska vara ärlig. Visst har det varit trevligt och så men nej. Set är absolut inget jobb för mig. Som ni kunde läsa i inlägget under. Jag föredrar faktist skolan! Haha, jag gillar skolan kanske inte alltid men för det mesta. Vad gör man när man inte är i skolan, om man inte pluggar dvs? De är typ inget liv. (räkna inte med loven då!) Jag menar den lilla fritiden man har efter skolan är slut på en vardag. Haha hur kom jag ens in på det här (!?) Menmen..


Idag vet jag inte helt hur vi ska göra men det är ju fredag så "fredags mys" blir det i vilket fall som helst. Tänkte kolla på vampire diaries. Jag gör det för att Jennifer typ är besatt och jag måste ju hänga med. Man fattar inte vad hon snackar om, hehe så ska kolla och se hur det är. Jag tror jag vet vad du tänker om du läser det här, som du troligt vis gör, jennifer. Puss på rumpan!

 

                                                  

            

Av Pauline Johansson - 1 april 2011 10:33

God morgon! Ska strax iväg för att möta jennifer. Men hinner att blogga först. Hihi  Men idag är det i alla fall sista prao dagen. Vilken känns skönt faktist vill ha till baka mitt "gammla liv"   Det är inget roligt längre där.. Ska aldrig jobba på resturang igen. Man gör ju samma saker varje dag. Jag vill ha ett jobb där det händer saker! Håller ni inte med mig? Men ska iaf borsta tänderna nu så att jag inte kommer försent sen hare bra så bloggar jag när jag kommer hem! Puss

Ovido - Quiz & Flashcards