Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under maj 2011

Av Pauline Johansson - 31 maj 2011 15:49

Jag hittade min kamera! Haha, precis när jag hade slutat leta så hittade jag den. Mamma bad mig stänga ytterdörren och när jag sträcker mig ut ligger det på reket! Utomhus hela natten! Men nu så är den hittad!   Eller hur är bilderna jag ritar proffsiga? 100% proffs   

-

Av Pauline Johansson - 31 maj 2011 14:37

ChaCha!   

Hemma från skolan nu för en timme sen. Och innan vi slutade skolan kollade vi klart på en film vi började  med igår. Den heter något med "ett under bart liv", eller nåt sånt (?)Verkligen sorglig! Grät t.om   Pojken var så söt, och pappan var helt sjukt "modig". Ni fattar nog inte vad jag skriver om men ska se på google (a) om jag kan hitta framsidan på filmen () Okej nej jag hittar ingen bild eller video klipp men men, tänk er en familj (mamma, pappa, barn) Som försbort som judar (ni vet hitlertiden) till ett konsentrationläger. Där pappan är med sin son och mamman är med kvinnorna på "andra sidan". Pappan "lurar"/ skyddar sin son. Då menar jag med typ löngner. Och han (pappan) dör men sonen och mamman träffas i slutet då alla släpps fria. Skit skum sammanfattning eftersom  jag inte berättade om t.ex början eller så, hehe. Men men ..


Av Pauline Johansson - 31 maj 2011 08:35

God morgon på er! Är lite smått irriterad på mig själv just nu! Igår ficka jag min kamra att fungera. Den hade inte fungerat på väldigt läng. Men iaf sen hade vi gäster här och jag sprang runt med den och skulle fota. Och när alla hade gått la jag den på ett ställe jag inte kommer ihåg -.- Så kan inte ladda upp någon dagens outfit just nu kanske senare då jag kommer hem ifrån skolan. Höhö, har sovmorgon idag också. Skönt en timme men det känns alltid som mer  (?) Hah, men ska snart möta jennifer också, så går vi till skolan tsm!

Av Pauline Johansson - 30 maj 2011 18:35

..Var att vi skulle överraska min farmor". Hon fyller ju år idag så vi åkte dit på en liten fika. Det var nice. Hihi hade inte träffat dom på säker över 6 månader! Väldigt lååång tid..  

 

och nu så är vi hemma och jag sitter nere och grillar lite. Kykling faktist, mumsigt!

        

Av Pauline Johansson - 30 maj 2011 15:57

Hej! Det här blir ett stress inlägg, för vi ska åka och göra en hemlis  Kan inte skriva vad det är nu efter som den personen det handlar om kan läsa det. Så skriver om det när jag kommer hem istället. Lägger också ut en "dagens outfit".

Svart stickad tröja- JC

Jeans- Puss & kram

Av Pauline Johansson - 29 maj 2011 20:44

  Har varit en bra dag idag, precis som alltid. det har varit är morsdag idag. Vad har era mammor fått, min fick ett kort och ett armand från pilgrim (?) Jag tror det iaf   Sen så har nina varit och graderat sig i karate, så idag fick hon sitt lila bälte!   Hihi, är helt slut i armarna, klenis (a) Haha jag har var i huset imorse ett par timmar och byggde lite, skruvade ihopp kök och hjälpte till att lägga golv. Haha tror det är träningsverk det vore inte helt fel att få lite muskler i armarna, haha det behövs verkligen! Höhö men ska tvätta bort aniskmasken och göra soffan reda för tv-mys, Det är ju bigbroteher live nu med gry (heter hon så, hehe?) Sen så är det ju TVÅ STCKEN SOM ÅKER UT VAR DET NÅGON SOM SA?! Himla spännande faktist, vem tror ni åker? Peter, simon, sara eller Kristian?

Av Pauline Johansson - 28 maj 2011 19:20

Idag Idag är det lördag. Och jag kommer inte att göra någonting. Skit tråkigt, men men. Sitter iaf hemma hos pappa och kollar på big brother reprisen från igår, igen! Det finns ingentig kul att se på tv, ska vi kanske hyra film?

  

Skapa flashcards