Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under maj 2011

Av Pauline Johansson - 16 maj 2011 17:56

Jag luktar på mina kläder (det gör väll alla men på ett speciellt sätt)


Jag HATAR spagetti o köttfärsås/ chilli con carne  


Jag får inte äta blodpudding


Nästan ingen har sätt mig med oplattat hår...


Att bli brunett var mitt största misstag!


Att jag borde gå upp fem kilo.


Jag älskar att shoppa.


Det första jag gör när jag går in på internet är att besöka kissies.se


Mina favoritfärger är rosa,lila och blå


Jag är 173 cm lååång.




Av Pauline Johansson - 13 maj 2011 17:03

Hej!

Ingen uppdate igår men jag var sjuk så får väll skylla på det.. Vi var iaf i huset och eftersom jag inte fick hoppa studsmatta, som är det ända roliga jag och nina kan göra där jut nu när dom renoverar fick vi snickra ihop en stege till studsmattan! Haha den blev lite sne och så men den går och klättra på. Haha inga fina plankor heller men det var ju sånt som skulle slängas ändå!

 

Nu ska vi ut och åka lite så bloggar mer sen!

Av Pauline Johansson - 11 maj 2011 19:40

      

Av Pauline Johansson - 10 maj 2011 15:48

  Schteeeeeeker   


Av Pauline Johansson - 10 maj 2011 14:19

Hej! Fan vad underbart väder! 23 grader! Jag sitter ute på balkongen med nina och dunkar musik! Vi äter en varsin glass, hahaha sommar?! Så himla nice, ska nog lämna skinnjackan hemma imorgon om det blir så här fint väder! Är på skit bra humör idag. Haha,sen så ska man ju skita i jobbiga människan(onrna) som är sjukt irriterande. men;

Do not hate your haters because they are your biggest fans. Who else has been right there all the time to see when you do something wrong or to make you sad..?

 

Bild från balkongen just nu!

   

Av Pauline Johansson - 8 maj 2011 12:17

  


  

.

Av Pauline Johansson - 8 maj 2011 12:10

Hej! Sitter nu fixad och väntar på att resten av familjen ska bli klara. Vi ska iväg till Skärholmen och sen vidare till kalas (igen). Lilla nardo fyller 8 år idag   Hihi kommer ihåg när han var så liten.. Den här bilden är ifrån 2008 när han var på Miami (?).

 

Ovido - Quiz & Flashcards