Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under maj 2011

Av Pauline Johansson - 7 maj 2011 14:28

Ligger jag på en stad i turkiet! Fatta vad nice, värme, sol, bli brun!? Haha en månad kvar typ. den har gått så sjukt fort (tiden då)! Sen kommer jag hem och åker till asien, först thailand sen får vi se. Kan knappt vänta!!

  


-

Av Pauline Johansson - 7 maj 2011 13:59

God morgon? Eller inte riktigt men nästan..


Idag har det varit vårstädning här på jägarstigen, inte för jag har gått ut och hjälpt till men det har blivit jätte fint här ute! Verkligen vårit. Sen så har jag beställt två "plag" ifrån H&M! Dom kommer någon gång nästa vecka, så stod det i alla fall   Allt har ju blivit vår/sommar kläder ibutikerna och på internet nu. Så man får riktiga sommar kännslor. Men det är inte bara jag eller hur?


Måste klä på mig nu eftersom vi ska hem till david och Vanessa om en timme. David ska firas, GRATTIS DAVID! Han fyller 15 år idag.

Av Pauline Johansson - 6 maj 2011 16:23

Hejsan! Idag är det talangjakt här! Så jag och jennifer ska dra och käka sen ska vi till murgrönan och kolla. Det håller på till ungefär klockan 11. Därför blir det nog ingen bloggning idag. Men än det här, dvs. Vi var där förra året också och det var faktist kul så vi ska ge det en chans till!   David och Vanessa ska uppträda i år igen också! Vet redan vilka låtar de ska sjunga och jag tror det kommer bli skit bra! Haha, här är dom när dom uppträde förra året:

David

Vanessa



Av Pauline Johansson - 5 maj 2011 15:57

Nu ska jag iväg till stallet! Så här ser jag föresten ut när jag ska dit   Bloggar mer när jag kommer hem! + en jätte fin låt. Haha texten är jätte fin, tycker ni inte?

(fråga inte om min min eller om hur jag står -.-)

  


Av Pauline Johansson - 5 maj 2011 07:46

God morgon! Som många kanske märkte hade jag bloggpaus igår. Hade ingen jätte lust att blogga. Men jag kan ju berätta om vad som hände lite lagom kort iaf! --->


Igår fick vi sovmorgon eftersom vi hade orgienteringsdag. Så när det var dags att åka kom jennifer hit och vi tog våra cyklar och cyklade bort till rönninge spåret. Det var jättekallt ute så redan påvägen dit frös jag om mina händer och öronen..

När vi var framme fick vi en varsin kompass och en karta, sen var det bara att gå ut och leta efter alla kontroller. Det började regna och jag började frysa jättemycket om mina fötter och händer. Jag kännde inte mina fötter, det var som att gå på ett par stumpar. Väldigt obehagligt.

När vi var klara med alla kontrollerna fick vi cykla hem. Jag har aldrig varit så plågade när jag cyklat. Och när vi var framme hos jennifer fyllde vi deras badkar och doppade våra fötter och händer. Det läskigade var att mina tår hade blivit LILA ?! Det är på riktigt har lagt upp en bild på dom! Och den här blilden är på riktigt..

 

 Sen kom Rebecca och Björn på middag. Det var trevligt, Dem var här till kl 11 ungefär.

Av Pauline Johansson - 3 maj 2011 19:37

Tjabbatjena hallå!


Idag har min dag varit bra! Skön skoldag. Jag och Jennifer köpte vår matsäck efter skolan till imorgon eftersom vi har orgienteringsdag (stavningen?). Det betyder att vi inte har någon skola alls imorgon   Skönt har sovmorgon också, börjar kvart i tio! Väldigt skönt. Hihi    Jennifer följde med efter skolan också vi fixade allt till imorgon och facebooka lite. Sen hoppas vi att hennes mamma har lagat hennes cykel också så vi kan cykla till rönninge spåret, annars får hon låna deninas cykel men man vill ju helst cykla på sin egen, eller? Vi ska föresten mötas på rönninge spåret 09:45 imorgon.


Har precis tränat. Det gick väll bra. Jobbigt var det. Haha det känns att jag inte tränat på en vecka tränar ju annars tis- tor- sön haha. Men nu blir det att komma igång igen.

Måste duscha nu sen tror jag det blir tv:n resten av kvällen. Soffpotatisen Pauline! Nejmen jag ölskar tv på kvällarna av någon anledning. Men ha det bra och sov gott!

Av Pauline Johansson - 3 maj 2011 07:47

:OOOO

  

-

Av Pauline Johansson - 2 maj 2011 19:06

     

  

                                

Ovido - Quiz & Flashcards