Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under juni 2011

Av Pauline Johansson - 27 juni 2011 13:44

Hej igen! Tror inte jag uppdaterade igar sa det gor jag nu!


Igar vaknade vi och at fruksost och undertiden vi at kom vi overens om att vi skulle pa elefantsafari! Sa for forsta gangen i mitt liv har jag suttit5 pa en elefant, jag och rebecca akte till och med ensamma pa den! Det var leskigt forst men sen slappte det. Jag satt langst fram nastan halva tiden pa elefanten. Det var som ni markjer ASKUL. Sen nar vi kom hem tog vi massage pa stranden. Vara sangar var riktigt harda men nu ar vi pa en annan o sa vi hoppas att sangarna ar mjukare! Maste skynda mig! Men vi var pa en DragQueen show ocksa. Som slutade ratt sent men tvingade mig till ett internetcafe klockan 00.00 for att kunna gratta min Grymmaste bastavann pa sin fodelsedag! Grattis i eftyeskott igen. Nu mast jag ga dom vantar pa mig, lagger ut bilder senare puss och kram!

Av Pauline Johansson - 25 juni 2011 17:29

Hej! Sitter just nu pa internetcafet igen, jag hoppades pa att pappa mskulle, men det var han inte sa ska visa tva bilder fran idag ist! Forst at vi middag pa samma stalle som igar det ar jatte mysigt dar! Man sitter som pa solstolar som dom stallt bord pa och sa har dom massa lampor och lolite sant. Kolla ni, bilderna kanske inte ar jatte tydliga men man ser lite iaf! Visst ser det lite mysigt ut iaf?

    och efter middagen gick vi pa fiskspa! skit obehagligt men skont! det kicklades lite! Hihi Men min tid haller pa att ga ut sa mast sluta, Hade bra!

 

Av Pauline Johansson - 24 juni 2011 13:26

Sawadika!

Just nu sitter jag pa ett internetcafe har pa Koh Samui! Det ar jatteskont vader har! Har redan fatt massor av farg och det ar bara var forsta sol dag! och det gillar vi Igar var vi sa trotta! vi akte igenom natten kan man saga,  vi akte hemmifran 8,00 pa morgonen och var framme 5 pa morgonen har i Thailand (vi i Sverige ligger fore med 5 timmar), var resa tog 24 timmar! Om vi var slut. Vi akte 3 flygplan, bat och tuktuk. (ca 18 timmar tog flygandet, baten 50min och tucktucken tog ca 45minuter men vi mellanlandade ocksa. Vantade pa baten osv!) Lite suck dar men nu ar vi framme! Och sa ar det midsommar afton ocksa sa det ska firas med nagra bilder fran idag!

Inga kommentarer om bilden, haha fu** face och haret ocksa men ibland far man bjuda pa sig sjalv lite.. 

    Forsta dagen pa stranden! Det gillar vi     Vilka b-rudar!   


Och jag har redan shoppat, men det ar sa billigt har sa hur ska man lata bli?! Hihi men hade grymt bra sa ska jag blogga mer sen!

Av Pauline Johansson - 22 juni 2011 17:00

                    

 

Av Pauline Johansson - 22 juni 2011 13:00

Visst är det smart med tidsinställda inlägg? När man inte kan uppdatera fixar man några stycken inlägg innan man åker och ställer in en tid och ett datum man vill att de publiceras! Som nu när jag ska resa så länge blir det parfekt!   


Igår åkte vi på lite ärenden när vi kom till mamma och vi gick in på Åhlens och såg att de hade sänkt piset på lancômes solpuder. Med nästan halva priset! Så det var ett kap. Den kostar 450 kronor annars bra va? Hihi sen köpte vi lite annat också men det är bara vanliga grejer man behöver typ! Kramar!


    

Av Pauline Johansson - 22 juni 2011 10:00

  

10 björn borg torosor

Rosa adidas shorts

LV väska

Lancome maskara (Black drama)

OnePiece

Adidas Jacka/kofta

Adidas mjukisbyxor

Vita låga converse

Levis jeans


  

Av Pauline Johansson - 21 juni 2011 18:57

Hej! KOm hem ifrån turkiet igår eftermiddag. Så idag har jag packat upp och packat! Imorgon åker jag till Thailand i fem veckor. Så har bara det sista kvar nu att packa ner!Är väldigt trött idag och det lär jag vara två dagar framåt också kan jag ju säga! Men det jag skulle skriva om var att jag har tidsintällt några inlägg till imorgon. Och det är typ bilder ifrån turkiet och lite smått och gott! Så det var väll det idag! Här är en bild på min outfit idag och dessies låt! Är det bara jag som tycker den är skit bra?

  


Av Pauline Johansson - 21 juni 2011 17:55

 

Seepid är det bästa sättet att få många fler besökare! Gå med helt gratis och visa upp din blogg! ---> http://www.seepid.com!

Skapa flashcards