Pauline Johansson ❀

Direktlänk till inlägg 15 juni 2011

Bloggar från våran balkong!

Av Pauline Johansson - 15 juni 2011 20:57

Merhaba! Just nu sitter vi på våran balkong och hör "bön-rop" i högtalarna som låter flera gånger per dag. Pappa använder t.om öronproppar på morgonen. Men det kanske inte är jätteintressant? Så ska berätta om våra tre dagar här istället!


Vi kom i måndags på eftermiddagen och åt och gick ner på stan! Det var jättemysigt. Vi har redan shoppat massa grejer. Man tror nästan vi har varit här jätte länge, men det här är ju bara vår tredje dag (!) Vi har redan hunnit med massor av roliga saker! Igår var vi uppe i ett slott som finns här, där åt vi väldigt god mat! Sen vart det kolla i (på?) shopping gatorna här, det är skit roligt! Hahaha (We  shopping)  Idag har i inte shoppat, men vi har varit på Seapark- dolphinpark! Där snorklade vi bland tropiska fiskar och solade. Men det roligaste var att vi fick bada med BABE! Det är en av desras delfiner där! Ska visa er kort när jag kommer hem sen. Man fick betala extra för det men det tyckte vi alla det var värt! Så himmla mysiga, snälla och roliga djur! Tänk om man kunde jobba med dem som personalen (delfin-tränarna) gör. I alla fall så kom vi hem duschade och åt här på hotellet. Det är buffé varje dag, riktigt gott faktist. Sen skulle vi ner och kolla stramden eftersom det är dit vi ska i morgon, men gatorna fulla med kläder hindrade oss lite, hehe.. Vi köpte bara ett par jeans. Så det var ju inte lika mycket som igår då det blev lite för mycket kanske? Haha, men hade det bra så får vi se när jag skriver nästa gång! Ha det bra, pussar från mig och alla här i turkiet!   

 
 
Ingen bild

Mama

16 juni 2011 10:32

Hola querida hija! Espero que estes mejor. He visto que has escrito en Facebook, no he mirado antes porque no pensaba que ibaís a escribir. Me podías haber mandado un mensaje. Me alegro que papa te parezca que papa es "snyggast och så jävla bra". Piensa en eso cuando te enfadas con él...:-) No te olvides de mí...;-) Te quiero.

Pauline Johansson

17 juni 2011 14:18

Claro que no me olivido de ti! Haha lo de facebook, lo de papa no lo avi escrito yo, era papa! Haha :) Besos

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pauline Johansson - 28 november 2012 10:50

Efter att ha velat fram och tillbaka om jag ska byta bloggportal eller inte så har jag äntligen bestämt mig! Nu har jag flyttat hela den här bloggen över till nattstad.se!  Alla arkiv, gamla, bilder osv finns på den nya vilket är grymt! Hoppas ni hän...

-

Av Pauline Johansson - 28 november 2012 10:37

Kod för att importera min blogg till Nattstad:2287391207

Av Pauline Johansson - 27 november 2012 17:40


Vilket underbart väder det har varit i Stockholm idag! Bara underbart solsken! Fast nej  Har bara varit kallt, mörkt och regnigt hela dagen.. Så tänkte att jag skulle dra till gymmet om ett litet tag för ett härligt spinning pass. Så jag glömmer v...

Av Pauline Johansson - 27 november 2012 14:52

Den här snubben alltså.. Alla covers han gör är helt otroliga!   ...

Av Pauline Johansson - 27 november 2012 13:19


Då kör vi på ett länkbyte då! Jag tycker att ni verkligen borde titta in Marias blogg! Vi gick hela grundskolan tillsammans, super söt tjej! Hennes blogg är dessutom en av de vå bloggarna jag läser själv! Klicka på bilen för att komma dit!   ...

Skapa flashcards