Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under juni 2011

Av Pauline Johansson - 5 juni 2011 10:41

*gäsp* Är väldigt trött nu! Igår var en jobbig dag och idag gick jag upp halv åtta för vi skulle iväg och kolla på en hopp tävling! Vi var där någon timme och kollade på en snel hest   Och nu är vi hemma igen. Vi har ingen aning om vad vi ska göra, pappa vill åka och kolla på bilar och vi andra vill kolla typ tapeter, hehe så någonting av de sakerna blir det. Kanske till och med både och?   Vi får se. Hare bra så läänge, så uppdaterar jag mer senare!

Av Pauline Johansson - 3 juni 2011 13:00

Nu är vi på södertälje ridklubb eller vi borde vara det och ska hämta mina ridkläder eftersom det kanske ska ridas idag. Men intr förens ikväll isånna fall. Vi har massor att göra innan, som att t.ex åka till Ikea, Bauhaus (stavning?), och en massa andra ställen vi behöver åka till och det är också en av anledningarna till att jag inte kommer kunna blogga så mkt idag!


 

Av Pauline Johansson - 3 juni 2011 11:21

Nu har man ätit frukost och ska göra sig i ordning sen blir det en promenad upp till huset! Det kommer hända massor med saker idag så kommer nog inte blogga så mkt.  Men ska såklart ta med mig kameran så bilder kommer ni förhoppningsvis att få  Så vi får se när jag bloggar nästa gång! Puss.

Av Pauline Johansson - 2 juni 2011 21:55

Jag saknar dig alldeles för mycket!    

     

   


 

 

Av Pauline Johansson - 2 juni 2011 15:59

Ååh.., vad trött jag är! Jag och denina ligger helt däckade här hemma, och vi gick ju ändå utt vid tio!? Väldigt konstigt har varit vaken i ca 6h bara. Eller räknade jag fel nu?   Aa, vet inte men vi ska snart upp till huset igen.  Så kan ta några bilder så att ni kan få se. Sen kommer jag lägga ut före och efterbilder när allting är klart! Sån stor skillnad alltså! Hehe, här är iaf en bild på hur köket såg ut innan pappa började göra om allting!    Fult eller hur?


Av Pauline Johansson - 2 juni 2011 11:25

God Morgon! Tänkte berätta om min dag igår, som var skit bra!


Igår åkte vi (klassen) till flatenbadet i skarpnäck och va där ett par timmar. Vi hade med oss matsäck och lite gott.  Sen så började solen komma fram så vi badade! Mitt första dopp för i år, 1/ 6 2011. Och det var väldigt roligt. Det var lite kallt bara´, men inte så farligt! Inte så kallt som jag trodde det skulle vara   Det fanns hopptorn och flera bryggor som ni kanske ser i videon? Hahaha, det var verkligen en bra dag även fast den inte började så, dvs. med åska och spöregn.

Ovido - Quiz & Flashcards