Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under augusti 2011

Av Pauline Johansson - 31 augusti 2011 14:48

              SÅ J*VLA UNDERBART! OCH SÅ SJUKT BRUNA VI VAR, Niggapower!

Av Pauline Johansson - 30 augusti 2011 20:19

Klev precis ut från duschen! Känner mig som en ny människa efter träningen och duschen! Sjukt skönt!  Ska iaf ner och kolla på True talent med rästen av gänget där nere. Puss! Haha, mina ögon blev typ cp på varje bild, det förklarar ju fingrarna!  

Av Pauline Johansson - 30 augusti 2011 15:56

Just nu ligger jag uppe på mitt rum och väntar på att klockan ska slå fem! Då ska jag ner till stallet med pappa och rida lite! Idag är det ponnysar som gäller, haha   Och å ber jag om ursäkt för min dåliga uppdatering de senaste dagarna!

  

 

Ni har ju som glömmt bort min frågestund?! Kom igen nu!

Direkt länk till frågestunds inlägget!

Av Pauline Johansson - 29 augusti 2011 20:12

Hej sitter och kollar på första avsnittet av robinson nu! Dom har gjort lagen "tjejer mot killar" eller nåt sånt, hehe. Kom hem precis faktist, vi har varit och köpt ridhjälm och skor,ett par ridvantar och strumpor. Tack så jättemycket!  Ska kolla vidare på programmet nu, men försätt ha det bra!

Av Pauline Johansson - 27 augusti 2011 11:17

God morgon! Kom precis hem från träningen! Det Gick jättebra, jag red Quattro. Mysig häst. Hihi, Espe och david skjutsade oss dit så dem var också med och kollade  

Ska gå och duscha, nu så bloggar mera sen! Quattro på bilden -->

 

Ps. Glömm inte att fråga mig någonting på min frågestund!

Av Pauline Johansson - 26 augusti 2011 16:28

  


1. Är du singel?: Japp.

2. Är du lycklig?: Absolut!
3. Är du uttråkad?: Haha aa, ganska så..
4. Är du ledsen?: Nej det är jag inte.
5. Är du svensk?: Nästan!
6. Är du cool?: Ja, det är klart jag är?!  
7. Är du från Irland?: Haha, nej?
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: ja det gör jag, ibland.
2. Har du någonsin tänkt på samma kille flera gånger under samma natt?: Ja.
3. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom?: tror jag nog att jag har någon gång..
4. Har du haft en hemlig beundrare?: Hur ska jag veta det den är ju hemlig?
5. Är du kär?: Nej
6. Vill du gifta dig när du blir stor?: ja det vill jag.
1. Bilddagboken eller lunar?: bilddagboken.
2. Blind eller döv?: döv.
3. Katter eller hundar?: Hundar.
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?: några få nära vänner.
5. Coca-Cola eller Sprite?: Coca-Cola!
6. Utekväll eller hemmakväll?: Det beror på hur jag känner mig. 
7. Pengar eller lycka?: lycka, helt klart!   
8. Dag eller natt?: Dag.
9. Facebook eller mobil?: Mobilen!   
1. Blivit påkommen när du försökte smita hemifrån? Nej
2. Brutit något?: Ben? Ja det har jag..
3. Gjort nåt du ångrar?: Nej faktist inte  
4. Hoppat Bungee Jump?: Nej usch vad läskigt!
5. Ljugit för någon du tycker om?: ja, men det var väldigt länge sen!
6. Ätit en hel tårta?: Nej, men nästan! Haha.
7. Gjort bort dig offentligt? Har kanske hänt ett antal gånger.
8. Gråtit när ett husdjur dött?: Nej, inget som har dött än (peppar, peppar), men grät väldigt mycket på djursjukhuset när mormor och morfas hund avlivades!
1. Telefonsamtalet du gjorde: Jennifer
2. Telefonsamtalet du fick: Pappa
3. Personen du var med: Klasskompisarna.
4. Roligaste grejen som hänt: En person som ljög,skit roligt sammanhang man förstod på engång! Haha!
5. Personen du smsade: Jennifer
6. Personen du fick sms av: Mamma
7. Personen du tänkte på: Daniel Adams- Ray   
8. Du skrev till på facebook: Gonzalo
9. Du kommenterade: @Emelie Joline Bjälkmark
10. Du tillbringade natten med: Kudden
Skapa flashcards