Pauline Johansson ❀

Direktlänk till inlägg 12 augusti 2011

MINI KRÄFTSKIVA

Av Pauline Johansson - 12 augusti 2011 19:18

Vi rodde ut idag med en liten båt till en pytte ö här och solande en stund, sen gjorde vi upp en liten brasa och grillade korv på pinne, och fikade självklart också!  Det tog jättelång tid att ro hem igen eftersom jag denina och alice ville prova, det gick ju sådär kan man säga. Alice var duktig, nina kom inte mer en tjugo meter och minbåt snurrade bara runt eftersom det bara var en åra i vattnet samtidigt!, Lite fail men haha. Men när vi äntligen kom in till desras brygga började vi med en RIKTIG krabbtävling men vi förlorade. Vi fick upp 15 krabbor och mammas lag fick upp 20! Men mamma fick upp alla sina på mitt krabbställe haha, när hon såg att jag fick mina två fösta, passade hon på att ta stället när jag skulle lägga ner dem i hinken. Så om jag skulle ha haft kvar "mitt" ställe så kunde vi ha vunnit (a) (dåligförlorare?) Nejdå men det var skojj!

 

Idag är det sista kvällen här och det är fredag alltså blir det fredagasmys uppe på rummet, med lite chips och en film. Tänker nog somna till filmen det är så skönt, hihi och är så trött också! Så det ser jag frammemot  

 

Go kväll på er! Har precis varit nere på gåden och ätit en smasrrig middag! 4 stycken havskräftor till förätt sen kött med pommes, och såklart massor av baguettbitar! Hihi så det blev som en mini kräftskiva kan man säga!   Och snart blir det efterrätt. Det blir jordgubbar och blåbär! Mumma. CIAO!

   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pauline Johansson - 28 november 2012 10:50

Efter att ha velat fram och tillbaka om jag ska byta bloggportal eller inte så har jag äntligen bestämt mig! Nu har jag flyttat hela den här bloggen över till nattstad.se!  Alla arkiv, gamla, bilder osv finns på den nya vilket är grymt! Hoppas ni hän...

-

Av Pauline Johansson - 28 november 2012 10:37

Kod för att importera min blogg till Nattstad:2287391207

Av Pauline Johansson - 27 november 2012 17:40


Vilket underbart väder det har varit i Stockholm idag! Bara underbart solsken! Fast nej  Har bara varit kallt, mörkt och regnigt hela dagen.. Så tänkte att jag skulle dra till gymmet om ett litet tag för ett härligt spinning pass. Så jag glömmer v...

Av Pauline Johansson - 27 november 2012 14:52

Den här snubben alltså.. Alla covers han gör är helt otroliga!   ...

Av Pauline Johansson - 27 november 2012 13:19


Då kör vi på ett länkbyte då! Jag tycker att ni verkligen borde titta in Marias blogg! Vi gick hela grundskolan tillsammans, super söt tjej! Hennes blogg är dessutom en av de vå bloggarna jag läser själv! Klicka på bilen för att komma dit!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards