Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under augusti 2011

Av Pauline Johansson - 26 augusti 2011 14:59

Hej! Hemma igen efter skolan! Dagen var bra, precis som den alltid är. Men det är skönt att det är fredag och att den första skolveckan i nian är avklarad! Woop Woop, haha. En vecka har gått, men det känns ändå skönt 


Ska ta mig ett glas cola, och plocka upp en massa kläder från mitt golv, är ganska stökigt i mitt rum just nu. Hehe. Här har ni tre bilder från idag! HAHA.. Jag bytte deras ansikten med varandra. Gud vad jag har skrattat åt dom här bilderna  

     


Av Pauline Johansson - 25 augusti 2011 20:23

Hej på er han inte blogga innan vi åkte, trodde det men vi skulle inte hunnit med bussen annars. Så jag bloggar nu istället. Haha. Men vi åkte iaf till skärholmen en stund och kollade lite, shoppade lite och åt middag. Så det var väldigt trevligt! Sitter och kollar på fångarna på fortet nu och tänkte att jag skulle passa på att blogga nu när det är paus. Så här är två utav grejerna jag köpte de andra lägger jag inte upp här på bloggen, det var b.la en kalender, svart. Haha väldigt rolig/tråkig, men stilren 


  Tröjan är mycket finare irl, den är svart och typ transparent!  Och en ny parym! Den luktar så himmla gott!   

Av Pauline Johansson - 25 augusti 2011 14:46

..Och första "riktiga" skoldagen sen sommarlovet. Det var fakrist ganska skönt, att känna att rutinerna kommer till baka typ. Men längtar ändå till höstlovet. Det är ganska kontstigt. Vill att det ska bli vinter också. Haha, så att ma kan ha på sig sina sköna jackor, mössor och vantar. Fast det vill man bara ha en liten stund sen vill man ju att vintern ska gå över? Eller är det bara jag som känner så? Det tror jag inte. Tror det är ganska vanligt. Haha,


iaf till baka till inlägget jag hade tänkt mig. Skolan gick bra, det började fyra nya elever i klassen. Och vi blev utdelade lite matrial och sånt. Och nu sitter jag hemma ensam och väntar på att mamma och nina skas komma hem så jag får veta hur resten av dagen kommer att se ut! Men det kan jag blogga mer om senare. Ciao!

  

En bild på mig oc min snuttis igår morse.  

Av Pauline Johansson - 24 augusti 2011 19:14

Hejsan hoppsan! Nu bloggar jag sådär sent igen!  Men har suttit i sängen och kollat på avsnittet av True Talent som gick igår. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om pogrammet förutom att det är bra chans för ja dom som inte har "utsendet". Ganska sorligt att man kan bli bort röstad för att man inte ser ut på ett speciellt sätt, eller vad tycker ni?


Efter skolan gick jag hem till jennifer hon skulle hämta lite kläderer, sen gick vi till mig en stund. Och efter en stund gick vi upp till centrum och köpte hårfärg till hennes hår! Så jag slingade hennes hår blont  Det blev faktist riktigt bra! Eller.

 


Av Pauline Johansson - 23 augusti 2011 19:48

Hej på er! Som ni märker har jag knappt bloggat något. men tänkte skriva lite grann som hänt sen sist jag bloggade!


I söndags kom vi hem till mamma (ny vecka = mamma vecka) Så grillade vi och gjorde en jättegod middag. Sarah och Daniel var på besök och åt middag med oss, trevligt! Och så kom pappa förbi snabbt och lämnade min necessär som jag hade glömmt (a) Och då berättade han att han hade köpt häst (gissa om man vart glad!). Den skulle komma från holland till skånde idag men den ska vetrinär besiktas på torsdag och kommer istället på onsdag nästa vecka! En 5 årig vallack! Visst är han fin?  

(det är hästen på videon om det inte var någon som förstod)

Igår började skolan också, eller ja, det var upprop. Så vi fick se våra scheman och lite imformation. Det var inte direkt någon lång dag. Så var det ju skola idag också. Inget speciellt, sen så vet jag att vi ska ses vid hemkunskapen imorgon klockan 9.00 och baka. sockerkaka tror jag eller muffins, kommer inte igåg.




Av Pauline Johansson - 22 augusti 2011 14:07

Vintern 2009


I våras (2011)!


Hahaha ! :)

Av Pauline Johansson - 18 augusti 2011 12:39

Hej! Vad hände med min bra uppdatering? Har skrivit ett enda inlägg på typ 2 dagar? Ja så blir det när man har mycket att göra  Haha, igår var vi ute med pappa och daniel en stund, de skulle lämna in sina blue-ray spelar för att dom var trasiga eller nåt sånt. Och så fick jag och nina en varsin tv till våra rum  Så åt vi lunch och åkte och släppte av daniel. Vi åkte direkt efter det och kollade på tapeter. Ja pappa hade valdigt roligt vi va där kanske 2,5 timme, haha. Pappas facebook uppdatering.. Den säger ju en hel del eller hur?

 

  

Av Pauline Johansson - 15 augusti 2011 14:17

Hej på er! Seg dag idag eller hur? Eller kanske inte för er. Men jag har inte gjort något idag än, vi ska kolla på tv-ar (haha, hur skriver man att man ska kolla på flera tv apparater?) till mitt och Deninas rum sen blir det väl kanske ikea också. Så än har det inte hänt något speciellt förutom alla filmer jag har sätt på tv idag, haha ()


Ovido - Quiz & Flashcards