Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under augusti 2011

Av Pauline Johansson - 14 augusti 2011 14:16

 

Av Pauline Johansson - 14 augusti 2011 11:57

God morgon! Om det inte är föraent att skriva det nu?

Hann inte blogga igårkväll, det blev för sent och jag var helt död! Kom hem vid elva ich sen kollade vi på en film, men jag sov nog mest. Sen gick jag och la mig halv ett. Det var inte så spännande men men, nu ska jag kolla på när nina bakar, makaroner.

Kan göra ett litet video inlägg sen också?

 

Av Pauline Johansson - 13 augusti 2011 11:43

Nu ska jag plara packa ner min dator sen ska vi åka till baka hem till stockholm. Så uppdaterar hemma sen, sent ikväll!

Av Pauline Johansson - 12 augusti 2011 21:33

NU ÄR DET FREDAGSMYS! Är så trött vi får se hur länge jag pallar. Gick upp väldigt tidigt idag, eller mycket tidigare än vad jag brukar. var uppe först och det är inte speciellt vanligt, hoho.. Men nu ska jag stänga av datorn! Ha det bäst nu, God natt.

Av Pauline Johansson - 12 augusti 2011 20:58

Tryck på bilden för att börja följa mig, eller bara titta!

 

Av Pauline Johansson - 12 augusti 2011 19:18

Vi rodde ut idag med en liten båt till en pytte ö här och solande en stund, sen gjorde vi upp en liten brasa och grillade korv på pinne, och fikade självklart också!  Det tog jättelång tid att ro hem igen eftersom jag denina och alice ville prova, det gick ju sådär kan man säga. Alice var duktig, nina kom inte mer en tjugo meter och minbåt snurrade bara runt eftersom det bara var en åra i vattnet samtidigt!, Lite fail men haha. Men när vi äntligen kom in till desras brygga började vi med en RIKTIG krabbtävling men vi förlorade. Vi fick upp 15 krabbor och mammas lag fick upp 20! Men mamma fick upp alla sina på mitt krabbställe haha, när hon såg att jag fick mina två fösta, passade hon på att ta stället när jag skulle lägga ner dem i hinken. Så om jag skulle ha haft kvar "mitt" ställe så kunde vi ha vunnit (a) (dåligförlorare?) Nejdå men det var skojj!

 

Idag är det sista kvällen här och det är fredag alltså blir det fredagasmys uppe på rummet, med lite chips och en film. Tänker nog somna till filmen det är så skönt, hihi och är så trött också! Så det ser jag frammemot  

 

Go kväll på er! Har precis varit nere på gåden och ätit en smasrrig middag! 4 stycken havskräftor till förätt sen kött med pommes, och såklart massor av baguettbitar! Hihi så det blev som en mini kräftskiva kan man säga!   Och snart blir det efterrätt. Det blir jordgubbar och blåbär! Mumma. CIAO!

   

Av Pauline Johansson - 12 augusti 2011 11:17

Hej! Nu har jag ätit frukost och varit social en stund och tänkte göra mig iordning! Passa på och sno spegeln i mammas rum när hon forfarande är där nere, vårt rum har ingen spegel, tyvärr. Hehe, så måste skynda mig! Ciao.

Av Pauline Johansson - 12 augusti 2011 09:48

Har ni sovit gott? Jag har sovit sådär vaknade halv nio av ovanlighetens skull för jag behövde kissa.. Och jag behöver aldrig gå på toaletten så tidigt på morgonen   Och sen när jag skulle upp för att somna om igen var det fööör ljust i vårt rum så, jag startade datorn (a) Haha.


Idag vet jag inte riktigt vad vi ska göra? Jag tror vi ska till stenögsund till en släkting (inte vår släkting utan Alice och deras släkting), men jag är inte säker. Sen så pratade de om att vi skulle göra en ny tävling med krabborna och sen bada men jag vet inte om jag har jättelust faktist att bada menar jag då. Vattnet är jätteskönt och så men det är fullt av brännmaneter i vattnet! Ganska stora faktist. Såg dom när vi fiskade krabbor igår. Ni ser ju sjäva, det här är en som hade flytit till stradkanten. Kanske inte det mysigaste djuret att bada men eller?

 

Skapa flashcards