Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under augusti 2011

Av Pauline Johansson - 11 augusti 2011 21:44

Nu ska vi dra oss tillbaka och kolla på film uppe på rummet! Det blir Hitta Nemo  


Jag lovade er en bild innan vi gick ner till bryggan. Så jag tog kort på en utav krabborna! Hihi han gjorde sig jättestor när jag skulle ta kort på honom, tror h*n blev rädd. Men det gick bra! Här är bilden iaf!

  

SOV GOTT!

Av Pauline Johansson - 11 augusti 2011 16:57

  

Gulligt va? Haha, det är alice farmors hus (Alice är hon med armen åt vänster )


Nu ska vi gå till bryggan och ha krabb tävling, tar med mig jameran så bild blir det ikväll!

Av Pauline Johansson - 11 augusti 2011 16:40

Nu är vi äntlligen framme här i Orust! Jobbig resa men nu är den över! Här kommer jag att sova nu två nätter framöver sen ska vi hem igen!

  Förlåt för att jag inte vände på bilden men det går ganska långsamt här, internet här var ju inte direkt det snabbaste!

Av Pauline Johansson - 11 augusti 2011 09:06

  

God morgon! Idag gick vi upp kl 8.00, hade inte packat så tänkte att det var gott om tid! Hehe, Men för er som inte läst mitt förra inlägg så vet inte ni att jag ska till västkusten idag. Det har jag bara skrivit något om på bloggen, det besämmdes iaf i mådags så det var inte så länge sen. Aa, det var väll det! Och jag hoppas att ni får se några bilder, medans vi är där nere! Tar med mig systemkameran ner. Så någon bild lär ni få annar laddar jag upp dem när jag kommer hem! Här är min rese outfitt btw (bilden öv er inlägget)! Min Juicy C mjukisdress och en t-shirt från hm och flipflops! Hehe, hade så bra nu så ska jag blogga ikväll!

 

 



Av Pauline Johansson - 10 augusti 2011 23:24

Tänkte mest skriva god natt! Och berätta att jag imorgon ska till orust (stavning?). Jag har aldrig varit där förut, men tar med mig min dator så jag kan hålla er lite uppdaterade iaf. Ska försöka blogga så ofta jag kan  men tror inte det blir något uppdaterande imorgon iaf, vi åker imorgon på morgonen vid typ 10 eller nått. Vi kommer åka bil ner. Det ligger typ vid Göteborg, eller jag tror det iaf hehe om jag inte fattat fel  Men jag tror jag har lite koll  Så det hör blir det sista inlägget nu på ett par timmar om jag inte hinner skriva någonting imorgon innan vi åker  God natt 

Av Pauline Johansson - 10 augusti 2011 12:39

    

Vaknade av åskan idag. Den var verkligen nära! Sjukt det blixtrade till och det han inte ens gå en sekund innan åskan kom. Demprimerande väder eller hur? Tänkte ta på mig shorts och min nya "top" från topshop idag men blir nog onepiecen tills det spricker upp. Så vi får se hur mycket jag uppdaterar idag.

Ovido - Quiz & Flashcards