Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under augusti 2011

Av Pauline Johansson - 9 augusti 2011 14:48

                                                 

Igår morse när jag vaknade beställde jag hem den här navelpiercingen. Silver med en hängande hästsko     

Av Pauline Johansson - 9 augusti 2011 14:38

Hej! Igår blev det ingen bloggning, Vi åkte till stan runt halv ett tiden  Och jag shoppade lite, ett linne/blus från topshop 399;-, ett svart litet fotoalbum, foundationborste och lite annat mindre intressant  Det var trevligt, vi åkte av ovanligehetens skull komenallt in igår, mamma kör ju alltid bil annars.. Haha.


När vi kom hem tog vi bilen () direkt till ikea och köpte lite smått och gott och när vi kom hem bytte jag rum. Vi bar över min sägg och mina möbler (förutom min garderob) till daniels gammla rum. Nu är allt väldigt lilla rosa men väggarna ska målas om snart. Hihi tänkte göra som före och efter bilder när allting är färdigt, och lägger ut dem när väggarna är klara också!   


En del av min shopping igår.

 

Av Pauline Johansson - 7 augusti 2011 18:00

Hej på er! Har inte bloggat på jag vet inte hur länge! Men har man inget internet hos pappa Men ikväll eller i morgonförmiddag ska jag hem till mamma, så då kommer jag kunna lägga in lite bilder från veckan! Har inte gjort speciellt mycket har varit och badat mycket iof, och lärt mig göra volt på studsmatta men det kanske är mindre intressant? Och så var det första gången med min grupp att rida "stor häst" på lördagar igår. Der var kul men inte tiden jag behöver gå upp på en lördag dvs halv åtta för att vara i stallet kl 9, men det går att leva med, hoppa jag  Ville mest bara skriva ett inlägg! Och följ mig på 'instagram' då blir jag en glad hest! @paulinejohansson 

Ovido - Quiz & Flashcards