Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under september 2011

Av Pauline Johansson - 28 september 2011 16:28
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Pauline Johansson - 28 september 2011 15:56

  
Du är vacker som du är du måste vara som du var
Det är knappast fel på dig, det är fel hur världen är idag
Knyt båda nävarna och fokusera på nåt bra
För innerst inne vet dom om att dom har fel och du är underbar  

Av Pauline Johansson - 24 september 2011 12:37

Hej! Har ganska brottom nu ska in till stan en stund med lite vänner sen blir det middag hos Espe också! trevligt  Men uppdaterar när jag är hemma igen. Får se om jag mobilbloggar också, haha men puuss så bjuder jag på en bild! Haha, min outfit idag..

 Haha, skit fakkad min och min hand.. herregud..

Av Pauline Johansson - 23 september 2011 16:39

  

Ska ut ikväll, så får se om jag fotar något. Blir nog en soft kväll, hihi sköna männsikor! Men nu måste jag käka något för sen ska jag draaa! PUUUSSS   

 

Av Pauline Johansson - 22 september 2011 13:49

  

Har två prov imorgon så nu ska det pluggas..

Skapa flashcards