Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under september 2011

Av Pauline Johansson - 20 september 2011 19:45

Tjenare! Kom precis hem från träningen, så det sitter inte direkt någon jättefräsch pauline och bloggar, haha  Men det gick bra iaf! Red casper idag. Hihi det var ett tag sen så tyckte det var på tiden! Han är så rolig att rida också, man vet aldrig vad som kommer hända  Ska ner och duscha nu och sen blir det väll datorn och tv ikväll också nere med mamma och Denina. En bild på min super manliga pappa på Bikke   

       Hihi, visst är han stor? Fina Bikke   

Av Pauline Johansson - 19 september 2011 23:00

   ?  

Av Pauline Johansson - 19 september 2011 21:09

 

 Alla har väl fallit nångång i trans

fått känna den där viben av sann romans

alla har väl fallit nångång i trans

jag vet inget om dig men jag är fast inatt

ja jag är fast inatt

  

fast inatt yee

fast inatt yee

fast inatt yee

fast inatt yee

  

Blickarna mötes vi fick kontakt

mitt bland alla människor en sommar natt

de va nånting där som drog i mig

ett smile några ord o jag dog för dig


vi prata i timmar om allt

o tog ett natt dopp även fast de va kallt

stranden va tom så vi la oss ett tag

drack några glas o såg natten bli dag


på väg upp så blir solen orange

o våra hjärtslag hamna i trans

innan vi landa så tog hon min hand

gav mig en kyss o ba log och försvann


Alla har väl fallit nångång i trans

fått känna den där viben av sann romans

alla har väl fallit nångång i trans

jag vet inget om dig men jag är fast inatt

ja jag är fast inatt


fast inatt yee

fast inatt yee

fast inatt yee

fast inatt yee

  

Som en het napa kväll

vill man ta tiden och chappa den

swedish house mafia 1

låt till, danca sen till

sent, man handskas jämt med

att handskas med ett ändlöst led

av kjolar som blottar

det vackraste en man vet

och i detta led, finns hon, henne du

ängla brud som kör en akut

in i trans man fångas av doften

blickar och dans. det e sann romans


Alla har väl fallit nångång i trans

fått känna den där viben av sann romans

alla har väl fallit nångång i trans

jag vet inget om dig men jag är fast inatt

ja jag är fast inatt

  

fast inatt yee

fast inatt yee

fast inatt yee

fast inatt yee



Av Pauline Johansson - 19 september 2011 20:48

Hej! Kom hem för någon timme sen ungefär. Har varit i skäris med mamma och nina, hihi mysigt. Haha och så var det så länge sen vi var och shoppade tillsammans!  Jag tror vi alla tre fick med oss något hem. Jag körde på byxor! Ett par svarta jeans och ett par mjukisbyxor! Hehe.. Ska iaf duscha nu och sen blir det väll dator och tv en stund! Här är en bild på jeansen, ingen jättebra bild men ja, den får duga så länge!

 

Hihi, min skit heta mage också, haha -.-

Av Pauline Johansson - 18 september 2011 21:29

Det var ett tag sen jag bloggade nu.. Internet krånglade så mycket hemma hos pappa hela veckan. Så har inte använt datorn alls nästan. Fick låna pappas mobila internet ett par gånger bara. Hihi, men nu är jag hos mamma och internet borde inte krångla! Så nya tag den här vecka som kommer när det gäller uppdateringen! Men nu ska jag vara social med min familj.  Så puss!   

 

" I, i don't need too much just somebody to love. Somebody to lovee ohhh, whooa. I don't need nothing else i promise girl i swear i just need somebody to lovee, I need somebody, I need somebody"

 

Av Pauline Johansson - 6 september 2011 14:33

Åhh.. Ja, nu tar jag en bloggpaus.. Är lite smått irriterad på en person, så tror det är bäst så. Du vet vem du är, och jag tycker du ska sluta lägga dig i andras liv. Det angår faktist inte dig!

 

Tar bloggpaus ett tag tills jag får upp humöret..

Av Pauline Johansson - 4 september 2011 16:23

Hej! så nu ska jag blogga lite tänkte jag. Har inte varit hemma i helgen och haft väldigt mycket att göra, iaf igår! Ja, jag vet väll inte vad jag ska skriva förutom att jag gick upp tidigt igår för att åka och rida, sen så åkte vi till åkerberga och träffade bikke och lindas föreldrar + syster. Vi sov kvar också så det blev lite rida idag igen. Men nu är vi hemma och jag har duschat och packat iordning för en ny vecka hos mamma! Här är några bilder från igår!   

  Rebecca och jag!   Bikke     

Bikke och jag   

Ovido - Quiz & Flashcards