Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under oktober 2011

Av Pauline Johansson - 31 oktober 2011 12:47

Blev väckt imorse av att lillesyrran kom in och sa att frukosten va klar  Sötnos den där även fast jag hatar henne ibland..

 

_____________________________________________________________________________________________________

Måndag idag och loooooooooov! Vet bara inte vad jag ska göra, hmm brist på bliv samtidigt men lite planer har jag iaf.

Måste smsa Jennifer också och kolla när vi kan göra matteprovet.. Vi har ju hemma prov, som ska vara klart till på måndag -.-

Hahaha har inget och blogga om såå ska göra mig i ordning nu, vet inte för vad men har inget annat för mig, hehe PUSS


Av Pauline Johansson - 30 oktober 2011 14:34

Hej, kom precis hem till mamma.. Skönt faktiskt. Men berättade en sak för henne och hon blev jättearg på mig. Pappa tyckte inte det var en jätte bigdeal men mamma gjorde det. Och så är det alltid. Det är någon av dom som blir arga och skriker. Mamma blev iaf jättearg på mig.. Men hon kan inte göra någonting åt den saken iaf så vill hon tjura så får hon göra det. Ska och handla nu med henne och denina så får vi se vad som händer. Hon kommer få acceptera läget i vilket fall som helst så hoppas hon lungnar sig. Så snälla kan ni va glada, för jag är det.. Puss bloggar mer senare!

 

Av Pauline Johansson - 29 oktober 2011 15:10

Hej! Borde egentligen vara påväg ner till tåget men bloggar snabbt ändå, hihi. har tränat idag och det gick jättebra förutom att jag var helt död efter. hade tränings verk från igår. Allt är en väldigt lång historia men man kan säga att vi blev piskade av tjejerna i femman i fotboll. Ganska pinsammt men ni skulle ha sett hur jävla dåligt alla vi mådd, alla vi sex som faktiskt spelade matchen hela tiden.. men pussar måste gå och möta upp Jennifer och Golan! Fuck face men ändå! jag just nu..

    

Av Pauline Johansson - 27 oktober 2011 18:34

Tänkte börja blogga igen. har haft en ganska jobbig period i mitt liv de sista veckorna. Men nu har kaoset lungnat sig och jag börjar må riktigt bra igen. Jag är lycklig nu och det är så det ska vara, eller hur? Allt är just nu parfekt.

Vill bara att du ska veta att det inte går en skeund utan att jag tänker på dig, kan inte sluta le. Vill vara nära dig, hela tiden. Och jag vet att du vet vem du är om du läser det här. Snuttis

Av Pauline Johansson - 18 oktober 2011 16:23

Tjabba alla mina fans! vet att ni har saknat mig, men har inte varit så mycket med pau på sistone, så hoppas ni fattar liksooooooooom. Men iaf, vi har inte gjort så mycket idag, hon har fixat mina naglar och vi har käkat mumsmums och såntdära funfun. Som sagt, hon har ju bloggpaus men tänkte att jag kunde göra ett inlägg nu eftersom att hon inte mår så bra just nu , men vafan det är vad bästisar finns till för bla!   hehe, menmen.. jag och nina gjorde ett videoinlägg alldeles nyss, eller ja , ett misslyckat videoinlägg, som jag tänkte lägga för att sprida lite glädje   om det funkar, haha.. men jag har inte så mycket mer att säga, så ni får nöja er med det så länge. men ni får ha det så bra och glöm inte att skratta så mycket ni kan nu och när ni får tillfälle till det  puss på rumpaaaaaaan   

naglarna (haha igga händerna):
    
love it!
_____________________________________________________________________
Pauline, vi har hållit ihop i snart tre år nu och har blivit tajtare än någonsin. Varje minne med dig betyder grymt mycket och du får mig alltid på det bästa humöret. Jag kommer alltid att finnas för dig och det hoppas jag att du vet! älskar dig bästevän   
   

.

Av Pauline Johansson - 9 oktober 2011 18:00

 

Skapa flashcards