Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under november 2011

Av Pauline Johansson - 30 november 2011 20:56

Golan visade mig cover'n, och fan så tung! Drogar den just nu, hehe


Av Pauline Johansson - 30 november 2011 17:48

Det här ska jag hålla på med resten av kvällen, KUL.

 

Av Pauline Johansson - 28 november 2011 16:28

Hej på er! Hur har eran dag varit? Min har varit sådär. Alla har väll dåliga dagar eller? Så ska inte klaga här på bloggen.

Mormor och morfar är här nu iaf och vi ska äta middag tsm. Söta gamlingar är ellerhur? Lite små gagiga, hihi. men uppdaterar sen. Adios!

_____________________________________________________________________________________

Jag Hatar att bråka med dig, loveu bebis! Golan Amin    

Av Pauline Johansson - 27 november 2011 23:13

 

God natt nu, måste sova så jag kommer upp imorgon bitti. Måndag och allt, vad segt. Usch. Är hemma hos mamma nu också så kan uppdatera bloggen den här veckan. Yes, så skriver imorgon. Puss!

Av Pauline Johansson - 26 november 2011 12:30

Hej på er!   

 

Va uppe med tuppen idag, haha nej men gick iaf upp halv åtta eftersom jag skulle iväg och träna. Träningen gick jätte bra massa beröm, bara beröm hihi *stolt*. Det va en ganska rörig lektion annas. Massa krångel med hästarna några började gråta för att dom blev rädda. Jag fick byta min häst till Zandrea som va helt knäpp. Hon fick frispel helt och hållet. Bockade som en galning och va bara jätte tittig, hon ville inte lyssna alls, men fick henne fin mot slutet  

 

Nu sitter jag här och bloggar från Lindas dator, passar på när hon duschar (a) När hon är klar ska jag hoppa in i duschen och göra mig iordning så vi kan åka iväg sen. Vi ska på middag också lite senare. Myyys.


Juste igår va vi i Globen och kollade på stockholm horse show! Fan va ballt! Vi va hemma runt halv ett tiden iaf. Har lite bilder och en video från igår som jag kan ladda upp i ett annat inägg senare kanske. Vi köpte också massa fina nya saker till bikke <3 Och så fick jag ett schabrak också som jag ska använda när jag rider. Kan ta kort på det någon annan gång, hihi det står mitt namn på den  Puss! 

Skapa flashcards