Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under november 2011

Av Pauline Johansson - 23 november 2011 19:40

Är hemma hos pappa den här veckan dvs ingen uppdatering på bloggen. Kan blogga nu eftersom jag är hos mamma ett par timmar men ska till baka till pappa lite senare igen.  


Min dag idag har varit helt okej! Massa saker har lättats från mina axlar och det är riktigt skönt faktiskt. Men när en sak löste sig kom andra saker upp. Och känner mig ganska sårad faktiskt. För jag har inte gjort den här personen någonting, verkligen ingenting. Men ändå kan h*n säga så grova saker om mig till andra bakom min rygg. Visst vet jag att sakerna inte är sanna men vad vet andra. Asså vafan, tack. Att kalla någon elak gör inte dig snällare. Att kalla någon omogen gör inte dig mognare. Att kalla någon fake gör inte dig mer äkta. Många kan säkert gissa vem det handlar om. Eftersom h*n alltid ska vara med överallt veta allt om alla för att sen sprida det vidare. Sprida vidare saker som faktiskt inte heller är sant. Jag tar inte det personligt men att personen ens vågar öppna sin käft och säga sånna saker om mig gör mig skit besviken/sårad. Jag är nog inte så förvånad egentligen mest irriterad faktiskt. Du är så vidrig. Kan du sluta gå runt och mytta, sköt ditt, så sköter vi vårt. Le och va glad, ist för att snacka skit och tro att du är någonting! Hjälp vad irriterad jag är på dig! Du ska alltid blanda dig i mitt liv och vad jag gör det räcker nu. 

 


Uppdaterar igen så fort jag får chansen!



Av Pauline Johansson - 20 november 2011 13:38

Tryck på länken och gör quizen! Så kan ni se hur mycket ni vet om mig!   KLICKA HÄR


Av Pauline Johansson - 20 november 2011 11:00

God Morgon!  


Hade ni en bra lördags kväll igår? Min va väll sådär.. Hade hellre gått ut med mina homies. Men vad ska man göra lixom. Gick för mammas skull (a) Det blev iaf ganska sent där, kom hem runt kvart över tolv. Tänkte att jag skulle blogga när jag kom hem men jag däckade på en gång  Hade gått upp halv åtta och varit igång hela dagen så va verkligen trött asså.. Men nu är jag utvilad igen och ska gå upp och säga godmorgon till min mami, äta frukost sen måste jag städa och packa mina grejer eftersom jag ska till min pappa runt17 tiden. Får se vad jag hittar på ikväll. Inga planer med tror det blir chill. Hehe, men bloggar mer om en stund sötnosar!

Av Pauline Johansson - 19 november 2011 17:16

Har sjukt brottom nu, men tänkte göra ett snabbt inlägg bara! Jag och mamma också till barkaby, till outletten där. Jag köpte en sjorta (!) vit från sand för 899;-  den på bilden  Så ser jag ut iaf, ska iväg på middag så ciao!

 

Av Pauline Johansson - 19 november 2011 12:05

Ska åka med mamma till någon outlett, och hon vill verkligen åka nunu.. Så jag ska se om jag kan mobilblogga någonting, hehe tror ite det men får se! Puss så länge så skiver jag igen senare.

Av Pauline Johansson - 18 november 2011 19:23

Om typ fem minuter får jag skjuts av mamma till unkan. Skulle mött upp mina fina homies men vi åt lite senare en vad jag trodde! Hihi, så här ser jag ut iaf. Stickad kofta, jeans och ett linne  Haha stunta i mitt fuckfejs och att det är stökigt på mitt golv, hehe, Tack!

 

Av Pauline Johansson - 18 november 2011 17:17

Hej! Äntligen fredag eller hur! Den här veckan har varit skiiiiiiiiit seg. Haha men idag är det fredag iaf  Ska dra ut idag igen, men skulle helst vilja träffa "E"   Saknar ju.. Ska se. Kommer nog gå ut med brudarna först en stund, sen får jag se. Höhöh.


Efter skolan idag åkte jag och mamma till skärholmen en snabbis. Hon skulle lämna in sin väska eller något och jag behövde köpa ett nytt foundation efter som att min var slut. Hehe, köpte det och sen vart det ett par skor, vatar och en kofta ockå, hihi oupsi! Men det var ju saker som faktiskt behövdes!   

 

Skorna ----->

 

FINA VA?   1 299 SEK - Canada snow

Av Pauline Johansson - 17 november 2011 18:30

Tjenare! Hihi. Om ungefär 10 minuter ska jag möta upp min fina vän Ida, vi ska ta bussen till unkan och möta resten av folket. Dvs. Jennifer, Martin, William och sen så vet jag inte om Sebbe och mones kommer men hoppas iaf!  Så ska fixa lite grejer och klä på mig och gå ut.. Brr! Svinkallt ute ju. Hähäh kanske därför vi drar till unkan? Så vi kan vara inne ju! Haha. Men puss så läänge!

Jag precis nu.

 

Ovido - Quiz & Flashcards