Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under november 2011

Av Pauline Johansson - 3 november 2011 19:15

 

Av Pauline Johansson - 3 november 2011 17:37

Hemaaaaaaaaaa! Nu är jag hemma igen efter varit hos Jennifer och skrivit matteprovet.. Skönt att vara klar, men vem ger sina elever hemmamatteprov på ett höstloooooov lixoM? Men nu är den klar iaf och jag ska strax äta lite middag men mamma och Alf och hans dotter myyyys. Sen ikväll får vi se.. Vet inte riktigt vad som händer faktiskt har inte fått nått helt klart för mig. Men har mina brudar som hänger på mig. Fast villl träffa E juuuuuuuu.. Ja men blir nog mer update senare ikväll, puuusss !

   

  



Av Pauline Johansson - 3 november 2011 13:39

Men Tjaaaaaaaaaaaa  Vaknade kvart i ett idag.. Inte likt mig alls, haha men va jättetrött ju. Känns som om jag sovit bort hela dagen nästan, oopsi. Ska iaf hem till jennifer halv tre. Hon skulle komma till mig först men det var något med hennes hund, dom har ju precis flyttat så den blir typ jätteorolig så fort någon går. Så jag åker dit istället vill se deras nya lägenhet ändå så gör ingenting. hehe, men måste klä på mig lite och göra mig halft iordning och åka och möta henne, hittar ju inte helt :$ Ska se om jag hinner blogga något mer innan jag går! Puss

Av Pauline Johansson - 2 november 2011 19:00

Hej på er! Dålig på att uppdatera men vafan.. Har till och med tänkt att sluta blogga men jag vet inte.

 

Idag vaknade jag och väckte också Jennifer som sov här hos mig. Vi åt frukost gjorde oss iordning och sen drog jag in till stan och mötte upp min finaste kusin Rebecca!  Vi gick runt lite i stan först, sen gick vi på bio och såg "En dag". Helt okej faktiskt, grymt sorlig! Men vi hade det iaf mysigt, pratade om livet lixom. hade inte träffat henne sen hennes 20 års dag, och det va ju i september! Efter filmen åkte jag hem direkt iaf, och nu ligger jag här och gör absolut ingenting.. Kul eller inte.. haha men ska kolla facebook och läsa lite bloggar! Ciao

    

En bild på min snygga kusin! Te quiero muchisimo!   

Ovido - Quiz & Flashcards