Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under december 2011

Av Pauline Johansson - 31 december 2011 17:47

Halloj! Snart 2012 och fan va bra det ska bli. Känns som 2012 kommer bli gryyyyyymt! Har ett nyårslöfte också så det ska hålla också, men ser ut som om det kommer fixas   Är på asbra humör, whooo! Kommer inte uppdatera mer idag som ni kanske förstår, men ska skriva lite imorgon och så, puusssssss! Min outfitt och facelook idag, vad tycker ni?   

   

Av Pauline Johansson - 30 december 2011 18:29

Hemma igen och hjälp vad trött jag är..? Iaf så är Daniel och Sara här närsomhelst. Vi ska äta lite tillsammans, träffar knappt min bror längre ju.. Inte sen han flyttade. Så ska var lite social med mina fina familj! Kanske blir en till uppdatering ikväll annars bloggar jag imorgon igen! Hehe en bild på mig just nu. Puss&Kram

 

Av Pauline Johansson - 30 december 2011 12:40

GodMorgon!

Vaknade för en liten stund sen, och ligger bara i sängen och lissnar po musik. mamma och resten kommer snart hem med frukost, DONKEN Sen blir det gå ut en snabbis. Och senare ikväll kommer bror och Sara på middag. Mysigt! Men nu ska jag göra mig lite iordning, så ha det bäst så länge.

 



Av Pauline Johansson - 29 december 2011 18:13

Haha och jag som skulle börja uppdatera bättre..? Det gick ju fint, fast nää..

Har iaf haft mycket att göra/gjort mycket så har inte hunnit att sitta vid datorn i huvudtaget. Men har iaf shoppat massor, mest små saker typ, smink två koftor, en väska osvosv. Vi va på middag hemma hos Alf igrår, vi stannade över natten också. Så när jag kom hem träffade jag älsklingen. Han skulle träna och jag ska träffa golan om en kvart ungefär i centrum. Tror jennifer kommer också, vi har lite att berätta till varandra vet jag! Så ja, ni får klara er en stund till utan uppdataring! Puhsshar!

 

Av Pauline Johansson - 28 december 2011 01:00

Uppdateringen har inte varit på topp på ett par dagar men ska försöka bättra mig igen! Så boggar mer imorgonbitti för nu ska jag sova! Helt slut efter idag, haft en asbra dag med världens finaste! Pussar älskar er!  

Av Pauline Johansson - 25 december 2011 14:20

Hoppas eran jul va lika bra som min va igår! Vet inte riktigt vad jag ska skriva faktiskt, ska bort nu till farbror och fira typ jul igen. Så pappa och Linda är här om typ 10 minuter. Ska till pappa ikväll också till på tisdag tror jag eftersom han åker till gran canaria på onsdag. Och om jag hinner ikväll ska jag träffa mina brudar, fan vad jag saknar dom! har inte träffat dom på jättelänge saknar dom verkligen! träffade dom en snabbis i onsdags tror jag. Typ 10 minuter eller något så hopppas vi kommer hem hyffsat tidigt så jag hinner gå ut en liten stund iaf. tror inte jag kommer uppdatera något heller tills jag kommer hem till mamma igen. För tar inte med mig datorn.

Kännslar man får när små kusinerna blir aslyckliga när tomten kommer hem..  

Av Pauline Johansson - 24 december 2011 17:30

Såjaa.. Odu, behövde verkligen komma ifrån alla där nere. Vi blev inte så många som vi skulle men det låter som om dom är 200 personer.. Några sitter fortfarande och äter, och en av dom är såklart min morfar som kan äta hur länge som helst. Vi andra "barn" har tröttnat och jag gick upp till mitt rum. Social tjej? Men ska ner igen snart ändå! hehe.

 

Våran fina julgran! Och alla paketen också, hihi

Av Pauline Johansson - 24 december 2011 14:11

Just nu är det ganska stressig, Som alltid på julafton. Jag va inte ens klar när våra gäster kom, stod med mjukisar helt osminkad i köket så har låst in mig på mitt rum, hehe. Men blev precis klar iaf. KOmmer kanske uppdatera någon mer gång senare underkvällen, puss! Så ser jag ut idag, inte jätte julig men vafan..

 


Skapa flashcards