Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under december 2011

Av Pauline Johansson - 24 december 2011 08:41

GOD JUL! Känns verkligen inte som julafton idag. Men närsomhelst kommer iaf pappa och hämtar upp mig och Denina. Vi ska hem till Martin och Åsa på julfrukost. Sen kommer vi att hänga med pappa och Linda en stund så kommer vi tillbaka till mamma runt 1 igen. Tror jag uppdaterar någon mer gång lite senare!


Vad hände? Vaknade idag och jag lovar.. att jag ser ut som ett monster och pratar som ett monster. Kan knappt prata i huvudtaget.. Bara vinglar omkring här hemma. Är asförskyld också + att jag hostar. Så blev sjuk lagom till jul, Wopaa! Fast nää  Allt kom på en gång? %&")?!%)=!/#6 vill inte bli sjuk nuuuuu... Aha roligt.

EN BILD PÅ UPPESTITTARKVÄLLEN IGÅR HEMMA HOS BROSHAN

 

Av Pauline Johansson - 23 december 2011 14:49

Nu har vi brottom.. Så ser jag ut ikväll iaf! Hihi puss på er!
 

Av Pauline Johansson - 23 december 2011 14:18

Kom hem för en liten stund sen. Och nu har jag jättbrottom ska vara hos min bror om 45 minuter! och jag har bara sminkat mig än sålänge! Whaaooo.. Måste bli av med krullet och mjukiskläderna! Haha så ser jag ut just nu..

 

Av Pauline Johansson - 23 december 2011 10:29

Ååååhhhh.. Påriktigt. Igår fick pappa och Linda för sig att vi skulle åka till Åkerberga och sova. Såå tråkigt finns ingenting att göra.. Jag skulle egentligen rida nu men hade jätteont i halsen när jag vaknade, vill inte bli sjuk nu ju.. Så det blev ingen riding heller. Jag ville ju gå ut igår kväll, men nej då skulle vi åka hit.. Hörde iaf att mina brudar hade roligt! Jaja får väll gå ut nästa vecka istället (?) Hahahaha och Jennifer fick nog årets största fläskläpp! Hon la ut en bild på Facebook, och Gud vad jag garvade! Förlåt Jennifer hjärtat du har nog jätteont <3 Sen va Jennifer lite små sur på mig först, men tror hon har ändrat sig! Hihi poss po daj! <3 suuuuuuuuuck.. Förlåt för det sämsta inlägget på länge. Har lixom inget att göra. Har tagit Deninas iPad utan att hon vet om det, är ensam i huset just nu så tror inte hon märker (a) ååh vill åka hem nu, måste packa mina saker, åka hem till mamma, lämna mina saker, göra mig iordning så jag kan åka hem till storebror som fyller år. Har mycket att göra idag. Mycket förberedelser till imorgon också. Feta släkten kommer hem imorgon, jul hemma hos oss som vanligt.Och eftersom jag bloggar från Ipaden kan jag inte lägga upp bilder eller musik heller.. Tråkigt inlägg.

Av Pauline Johansson - 21 december 2011 14:26

Som ni märker har jag inte kunnat uppdatera eftersom allt här hemma oss pappa vägrar att fungera.. men fick iaf låna Lindas trådlösa internet en stund! Hahaha och gud! Det har verkligen hänt saker sen fredags förra veckan både possitivt och inte! Som idag fick jag veta att ett nytt rykte om mig? Sen också personer som aldrig vill vara glada för min skull. Avudsjuka? Ja, verkligen! Så tror ni att jag inte får veta. haha så löjligt.. Bara för jag kan och inte du. Tar egentligen allt dåligt som ni säger om mig som en komplimang. Har lärt mig ta de där elaka sakerna om mig nu. Att bli kallad saker bakom ryggen eller rykterna som skapas. Ni är bara söta. Ni erkänner på sätt och vis att ni tycker jag är bättre än er? Jag har inget illa mot er men ni kommer aldrig kunna bryta ner de självförtroendet jag har älsklingar. Puss 

 

Av Pauline Johansson - 21 december 2011 13:39
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Pauline Johansson - 18 december 2011 15:03

HejHej! Är på väg ut nu, ska ut en stund innan jag åker till pappa vid fem. Hihi och vad härligt med all snö ute! Kanske blir en vit jul ändå?  I hope so! Men idag har det inte hänt så mycket än, vaknade runt kvart över elva och bara chillat, har iof packat och gjort klart allt jag ska ha med mig till papi. Så nu är det klart också! På onsdag har vi julavslutning! Äntligen lov, känner att det verkligen behövs. Och måndag och tisdag den här veckan ska jag inte ha några lektioner som många av de andra. Skönt, kommer vara hela dagarna i murgrönan med några andra härliga människor! Vi ska träna, planera och fixa allting inför julshowen som vi ska ha på onsdag dåraa  Men nu ska jag bara ringa jennifer snabbt, hon kommer tydligen inte hem från småland idag.. Hon kommer nog imorgon, hennes mamma blev sjuk där nere. Bajs, saknar ju min finafina vän! Bild på mig just nu, dålig kvalite men togs med webbcam..

    

Av Pauline Johansson - 17 december 2011 22:28

Orkar inte blogga egentligen, kom precis hem. Va hos Espe och firade henne och Frallan. Är sjukt trött så ska nog sova(A) Har egentligen massa saker att skirva om, men så klart har jag ingen blogglus. Min dag har iaf varit jättebra! ska ringa golan och smsa Ida hihi snabbt bara, fast juste det går inte.. Eftersom Denina har min mobil.. Hon tappade sin dator i golvet precis samtidigt som hon gjorde en updatering på sin mobil -.- Datorn gick söder och hennes mobil går inte att använda förns hon får datorn fixad.. Så nu ringer hon med min mobil, suck men aja.. Lite schysst får man ändå vara! Godnatt

 

Mjukiskläderna är ju bara standard! Hhihi

Ovido - Quiz & Flashcards